Hoe maak ik het hem duidelijk?

Hallo,
Tijdje geleden heb ik een leuke en lieve jongen leren kennen via een jongerenchat. Na een beetje praten daarop hebben we elkaar toegevoegd op msn. Na msn hebben we gsm nummers uitgewisseld en nu sturen we alsmaar naar elkaar. Hij stuurt elke dag en zegt dat hij van me houd en me mist enzo. We hebben elkaar al via cam enzo gezien dus dat is geen probleem. Wanneer ik vraag om af te spreken kan hij niet en dit vindt ik heel jammer. Dit weet hij. Ik begin hem heel leuk te vinden, durf zelf te zeggen verliefd op hem te worden. Wanneer hij stuurt ikziejegraag stuur ik terug dat ik dat niet zeg zolang ik hem niet gezien heb. Hoe kan ik hem nu duidelijk maken dat ik echt met hem wil afspreken en hem leuk begin te vinden zonder letterlijk te zeggen ik vind je leuk?
tips?

Dit doet me meteen denken aan de film Trust!

Ken ik niet…

Kijk maar op youtube ofzo naar een trailer! Maar je moet wel oppassen… Mensen kunnen zich anders voor doen via internet als in het echt.

Ja net gedaan. Die jongen woont ik denk 20min van mij. Kweet niet echt zo goed wat te doen daarmee en wanneer ik er mee zou afspreke zou ik wel een vriendin meenemen en niet enkel de eerste maal maar ook paar maal daarna.

Okee dan is het anders. (: Nou je kan toch tegen hem zeggen als hij je weer smst van ikziejegraag dan sms je terug van oke! wanneer? :stuck_out_tongue:

Ja das nog iets om terug te sturen, nog niet aan gedacht had… Dankje hé!

np! Succes en kijk een beetje uit. :wink:

Maar hij heeft toch oooit wel een keertje tijd? al is het dan dat jullie een afspraak maken voor over 2 maanden. dan staat die gewoon vast…

Vraag hem of hij echt niet kan, of dat hij niet wilt. :wink:
Het lijkt me geen slim idee… maar als je het echt wilt moet je wel op een openbare plek afspreken en met een vriendin erbij.
Je kan je echt goed in mensen vergissen geloof me meisje, ik heb het zelf meegemaakt. Dus kijk echt uit!

Ja dat is wel waar ik weet dat mensen zich anders kunnen voordoen dan dat ze zijn maar bij hem heb ik dat gevoel niet. Ik ga zowiezo met een vriendin erbij afspreken in het stad zelf. Toch allemaal bedankt dat jullie zo zorgzaam zijn :slightly_smiling_face: !