Hoe maak ik het duidelijk

hoi iedereen,
ik weet even geen raad dus ik dacht, waarom niet op girlscene vragen?

er is dus een jongen, hij zit bij mn beste vriendin in de klas.
hij weet dat ik hem schattig vind (doordat mijn beste vriendin het aan zijn beste vriend heeft verteld).
op het kerstgala trokken zijn vrienden hem telkens naar mij toe, maar ik liep steeds weg. Hij heeft ook gezwaaid. ik merk ook dat hij vaak naar me kijkt; als ik bijvoorbeeld in de hal loop, loopt hij extra langs mij heen.
maar ik ben gisteren van mijn fiets gevallen (dikke lip, blauwe neus ect.). en ik ging vandaag bij zijn klas kijken toen hij gym had. hij had me al gelijk opgemerkt, dus ging hij op de bank zitten, ik stond daar vlakbij.
iedereen kwam naar me toe om te vragen wat er met me was gebeurt enzo. maar toen zag ik zijn vriend iets verderop hem roepen, en toen lachten ze me samen uit…
ik weet echt niet meer wat hij nu wil. kan iemand me helpen om dit duidelijk te maken?
de ene keer lacht/ zwaait hij en de andere keer lacht hij me uit.

mijn vriendin heeft nog aan hem en zijn vriend gevraagd of ze me uitlachten, dat was dus waar.
ik snap wel dat hij het grappig vind hoe ik eruit zie. maar wat bedoeld hij als hij me uitlacht?? :hammer:

Ik denk dat dat gewoon was omdat zijn vriend dat riep. Zo zijn jongens gewoon, die doen stoer onder elkaar. Gewoon even afwachten, of stuur hem een grappig berichtje ‘‘zie ik er echt zo lachverwekkend uit? :wink:’’. Je zult zien dat ie er waarschijnlijk niets mee bedoelde :flushed:

Wij weten ook niet wat hij wil. Vraag het hem.