Hoe maak ik hem geil? $

Achter een raam gaan zitten en naar hem zwaaien

Maar als je verder niks wil doen en hem toch opgewonden wil maken, (arme jongen), kun je ook droogneuken (als je dat wat vind), stoeien inderdaad, zijn hals kussen/likken, op zijn oorlel of vinger sabbelen, zacht op zijn lip bijten en anders met je hand een beetje over zijn vriend aaien en wrijven? Door zijn broek heen, daar krijg je hem gegarandeerd geil mee.
Aw, ik begin steeds meer medelijden te krijgen met die gozer.

Stoeien is 1 ding, geil maken is iets anders snap je, zij wil hem geil maken en das dus niet leuk voor hem, want dan wil hij seks en dan krijgt hij niks, fijn hoor : D

Wat is iedereen weer flauw en wat is dit forum ongezellig aan het worden. Toen ik 15 was liep ik ook met zulke vragen rond.

@TS, neem je tijd en haast je niet, toen ik met mijn ex was heb ik ook niet eerst handelingen uitgevoerd, wat je kunt is zoenen en hem jou lichaam laten verkennen(bijvoorbeeld zonder bovenkleding) en jij bij hem. Zo kun je het steeds een stapje verder nemen, de volgende keer kun je dan zonder ondergoed. Oja en hij moet niet gaan zeiken over blauwe ballen of iets dergelijks, want daar hebben ze amper last van. Ik adviseer je echt om niet meteen te ver te gaan, want veel meisjes doen dat uit medelijden. Als hij echt om je geeft zal hij jou de tijd gunnen.

@Nailpolishh
Dankje!
hier heb ik wat aan(:
x

Samen schaken.