Hoe maak ik hem duidelijk dat ik hem leuk vind?

Ik vind een jongen al een hele tijd (een aantal jaar:O) leuk.
Nu is dit de laatste tijd erger geworden. Ik ben nu echt verliefd denk ik!

Maar mijn probleem is dat ik niet het knapste meisje ben, vind ik zelf.
Ik weet ook niet hoe ik ervoor kan zorgen dat hij weet dat ik hem leuk vind.
Ik durf dit namelijk niet te zeggen, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.

Heeft iemand misschien tips?

Ik kan je helaas niet helpen meid! Ik zit namelijk met hetzelfde probleem!

Meer met hem gaan praten, maar niet irritant of alleen maar over jezelf.
Toon interesse in z’n hobbies, vraag er geregeld naar etc.
Flirt, lok een beetje uit (maar geen seksgedoe, dan heb je probleem), gewoon beetje sjansen.
Complimentjes geven =)

nog iemand?

voeg hem toe op msn, hyves, whatever. vraag zn nummer sms hem, misschien bellen, laat hem zien dat je hem wil.
alleen, weet waar de grens ligt, niemand houdt van stalkers…

same problem here…
Ik zie hem alleen niet meer op school :frowning_face:. Alleen op msn en daar durf ik niks te zeggen, omdat ik bang ben dat hij me voor stalker of zoiets dergelijks gaat aanzien…

Maar voeg hem idd toe op MSN, begin wat te praten (okeee, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) over hobby`s en huisdieren enzo :stuck_out_tongue: Verder zou ik het ook niet echt weten…

idd op msn toevoegen, en dn heel subtiel zeggen, vn ja zullen we eens afspreken dan? ='D x3.
en dn tydens je date gewoon jezelf zyn.
succes ;p!

xoxo. (ll’).

bedankt voor jullie reacties…
maar:
met hem gaan praten → ik zie hem niet echt vaak, en ik vind het eng om dan op hem af te stappen
ik heb hem al op msn & hyves → op msn praat ik wel vaker tegen hem, hij praat dan ook gewoon terug, maar ik ben zeg mr degene die het gesprek op gang houdt. Ik stel hem zeg maar vragen en dan antwoord hij alleen maar op, hij vraagt zeg maar niks nieuws. En hyves vind ik niet zo’n goeie, hij heeft namelijk erg weinig krabbels e.d. dus dan vind ik dat het teveel opvalt.
nummer vragen → dit vind ik ook een beetje eng om te doen. Dan gaat hij er misschien vanalles achter zoeken. En ik zou zowieso niet weten wat ik zou moeten smsen.
vragen om af te spreken → dit zou ik nooit durven.

als jij zegt, dan gaat hij er vanalles achter zoeken,
dat is toch juist de bedoeling? je wil hem duidelijk maken dat je hem leuk vind! succes

Als je het niet zegt gebeurt er helemáál niks. dus gewoon zeggen.

-

nog iemand?

Ik zeg altijd gewoon: “Ik denk dat ik je leuk vind…”

Besteed je veel aandacht aan je uiterlijk? Zo nee, kleine veranderingen kunnen wonderen doen. Behandel je lichaam goed, door te scrubben (waardoor er dode huidcellen worden verwijderd) en gebruik niet te veel make-up, hier kun je een hele slechte huid van krijgen. Probeer 'ns wat aparter te zijn op het gebied van kleding. Als jij net als alle andere honderden meiden op je school rondloopt, val je natuurlijk niet op. Probeer jou persoonlijkheid te ontwikkelen, zo valt hij of niet op je en als hij wél op je valt, is het ook om je persoonlijkheid te doen en dat is fijner voor jou, maar ook fijner voor hem!

flirte
intteresse tone
zeg lieve dinge
pas wel op dt het niet TE word thats creepy ! xD
zeg bvb ook : i like you en dn met een knip oog
het is dan niet meteen van ik wil met je vind je leuk hou van je …
maar het is dn meer van : ik vind je aardig en zie je wel zitten !
raak hem soms een beetje aan bvb als je om hem moet lache dn tik je hem aan of zo ( gewoon iets kleins) you know
kijk soms een beetje verlegen ( kan ook ng wel eens helpe )

haha nou jaa i dont know :stuck_out_tongue:

succes !!

Houd er rekening mee: jongens zijn dom (naja veel dan…) en begrijpen hints etc. niet zo gauw, wees vooral erg duidelijk!

je kunt om zijn nummer te krijgen , in een offline berichtje, (als je zn msn hebt iig) je nummer zetten! heb ik ook gedaan :grinning: toen stuurde hij is een offline bericht zijn nummer weer terug xD

Jongens zoeken echt niet overal achter, gewoon zeggen wat je denkt. Wat maakt het uit als je afgewezen wordt? Als je het niet probeert heb je ook geen kans en dan heb je later misschien wel spijt. Succes meid

Bedankt voor jullie tips!

Ik ga t proberen!

heeft er trouwens nog iemand andere tips?