Hoe maak ik dit ooit goed?

Dit gaat een lang verhaal worden, maar zal proberen het voorzichtig te doen, aangezien niemand hier van lange verhalen houd :slightly_smiling_face:
Een half jaar geleden heb ik Rick ontmoet, het was een vriend, van de vriend van mijn vriendin. Ik had meteen door dat hij me wel intressant vond, en de rest ook. Mijn vriendinnen waren erg nieuwschierig naar hem, en waren benieuwd of ik hem leuk vond. Wéken heb ik gezegd dat ik hem ’ helemaal niets vond ’ vond hem houterig en lomp. Hoofdstuk dus afgesloten, voor mij een next. Toch trok ik nog wel met Rick en zijn vrienden op, en de intresse van Rick in mij leek niet minder te worden. Op een feest liep het behoorlijk kut. Ik denk dat achteraf niemand het zo heeft gewild, vooral ik en een andere vriend van Rick [Jasper] niet. Ik en Jasper hebben namelijk een soort van ’ gezoend ’ al heb ik geen tong gevoeld en was het een paar seconden, theoretisch gezien was het zoenen. Ik heb na dat feest zo’n schuld gevoel gehad. Niemand in mijn omgeving snapte het meer, en iedereen vroeg zich af wat voor probleem ik er nu van maakte, want misschien had ik Rick wel gekwetst? Ik was wel vrijgezel en mocht doen wat ik wilde. Toch hadden sommige vrienden van Rick er wel moeite mee, en Jasper kon zichzelf ook wel voor de kop slaan, aangezien hij wist dat Rick me leuk vond.
Nu zijn we een paar weken later, en heb ik Rick afgelopen weekend weer gezien met een ander meisje, ben jankend naar huis gegaan, en voel een inorme vechtlust om hem voor me te winnen, en ben bereid, alles te doen, zolang het maar goed komt.
En toch twijfel ik aan mezelf, wil ik Rick nu, omdat hij me niet meer wilt?

Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan of je hem echt leuk vind. Aangezien het je heel veel doet dat hij met een ander meisje loopt, voel je weldegelijk iets voor hem, alleen bedenk voor jezelf goed of het verliefd zijn is. Ik zou het even afwachten, niet te snel gaan, laat het 1 of 2 weekjes rusten, als je dan nogsteeds bereid bent hem voor je te winnen, ga er dan gewoon voor?

Ik snap er geen jota van.

ik denk niet dat je hem écht leuk vind
maar meer omdat hij je niet meer wil
maar dat kunnen wij natuurlijk ook niet ruiken :wink:
dus daar moet je eigenlijk ook zelf achter komen!

Juist wat zij zegt :‘D
+ Je hebt niets fout gedaan. Jasper wel, hij ‘bedroog’ zijn vriend… Niet jij :’)

ik denk eigenlijk niet dat je hem echt echt leuk vind, ook al voelt het nu wel zo.
je zult merken dat áls je hem dan voor je gewonnen hebt je weer niets voelt.
geloof me, ik spreek uit ervaring

Ik denk dat Rosalien en Mioba gelijk hebben!
heb zelf ook last van (a)

Misschien moet ik het inderdaad dan maar laten rusten, aangezien hij nu zijn zinnen op een ander meisje heeft gezet.

Inderdaad , even laten rusten…
Misschien had je hem echt wel gekwetst en wil hij jou nu ook het liefst vergeten , door dan met een ander meisje te gaan…