Hoe maak ik dit (haar)?

Hoe maak ik dit:

http://i38.tinypic.com/wa6g6p.jpg

Want als ik het maak, dan wordt de vlecht lang niet zo breed, of mijn halve hoofd is kaal. Ik hoop dat iemand het me kan uitleggen.

En deze foto is van een meisje van GS, als je het erg vindt dat ik je foto heb gebruikt moet je het maar zeggen dan haal ik hem eraf! Maar ik vond nergens op internet zo’n vlecht die ik bedoelde.

Misschien heeft zij gewoon heel dik haar, of ze heeft het heel losjes gevlochten.

he volgens mij is dat Miraya! ik weet niet hoe ze het doet, ik zou zeggen: vraag het aan haar

Ja dat wou ik ook doen, maar ik kon haar profiel nergens vinden x3

Up

Hey dat vond ik ook leuk :3

ach wat een lief vlechtje.
ik denk dat ze aan de andere kant een zeischeiding heeft gedaan.
Zodat die vlecht een soort pony is.
Zoals je ook wel vaakt ziet op lookbook laatstetijd.

Als het Miraya is: haar GS naam is amorous.

ik wil het ook weten! ik ging laatst ook zoiets proberen en het lukte niet :angel:

Jep idd, Amorous is haar profielnaam :slight_smile:

Probeer eens als je je vlecht gemaakt hebt, gewone normale vlecht en dat niet je halve hoofd kaal is (:, zeg maar een beetje je vlecht uit te trekken. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar dat je zeg maar je vlecht bij het elastiekje vastpakt en dan met je andere hand je haar uit die vlecht een beetje omhoogtrekt.
nja kan het niet uitleggen. xD

Wat leuk!
Zoiets wil ik ook in mijn haar, maar lukt mij ook nooit :frowning_face:

Ik zou zeggen; vraag het haar?

gaaf, maar ik denk dat je inderdaad half kaal bent als je dat probeert.

Ze heeft gewoon veel haar gepakt, en wat ‘los’ gevlochten denk ik.
Maar het ziet er idd wel super uit!

Oke ik zal het eens proberen met alle dingen die jullie zeiden, maar niet nu want mn haar is nat.
En als het lukt zet ik hier wel even neer hoe ik het het gedaan. En als het niet lukt vraag ik het aan haar.
Bedankt voor de reacties.