hoe maak ik dit duidelijk? help me!

Hey!
Sinds december ongeveer vind ik een jongen erg leuk, ik noem hem x. Het ging door de klas dat X mij ook leuk zou vinden, en zo kwam het ervan dat we een aantal keer hebben afgesproken. Er is verder niks gebeurd maar het was erg gezellig en we hebben fijn gepraat. Alleen na de laatste keer dat we afspraken doet X opeens heel erg raar? Op school negeerde hij me en deed hij kortaf en geïrriteerd tegen me, terwijl hij voor het afspreken gewoon superlief deed en heel erg veel aandacht aan me schonk. Er is tijdens die laatste keer eigenlijk niks tussen ons gebeurd voor mijn gevoel waarom hij zou raar zou moeten doen.

Er is wel iets anders, ook ongeveer sinds december is er een andere jongen, ik noem hem O, waar ik steeds beter mee op kan schieten. Hij is inmiddels mijn beste vriend en op school doen we best veel samen en trekken we veel samen op, ik heb t op t moment best moeilijk met het verleden, en O helpt me en steunt me en is echt heel erg lief!
Alleen ik vind O NIET leuk, maar iedereen denkt dat dus -,-.

Maargoed, nadat ik dus die laatste keer met X had afgesproken, en ik weleens met O zat, zag ik X de hele tijd naar me kijken enzo. Terwijl hij nogsteeds zo afstandelijk doet.

Nu ongeveer 3 maanden later gaat het wel beter tussen mij en X, alleen nogsteeds heb ik het gevoel, dat hij denkt dat ik O leuk vind ofzo, dat hij daarom zo doet. Alleen nu heeft dus zo’n andere vriend van mij, in de klas lopen vertellen toen ik er een dag niet was, dat ik X leuk vind! En dat heeft X dus gehoord, en zijn vrienden ook!
Sinds die keer, kijkt hij me meer aan en heb ik vaker oogcontact, ook als ik met O zit, kijkt hij me weer aan en maakt meer contact. Niet zoveel als voor het afspreken, maar beter dan laatst…

Wat denken jullie? Voor hem gaan of niet?

Sorry voor dit hele verhaal maar ik weet het echt niet meer, ik vind X echt heel erg leuk!!! :bored:
xxx

Ja ik zou zeker voor hem gaan! Een hele tijd lang dacht iedereen dat mijn beste vriend en ik elkaar leuk vonden, maar iedereen weet nu dat dat niet zo is. En ik denk dat x gewoon jaloers is als je met o zit, en dat hij je vandaar zo aankijkt! En dat x zo afstandelijk doet, tjaa… Jongens, misschien ben jij zijn eerste liefde en weet hij gewoon nog niet zo goed hoe het allemaal zit? Ik zou zeggen dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zijn en een beetje de eerste stap zetten en misschien werkt hij dan wel weer mee ! Succes :slightly_smiling_face:

:upside_down_face: