Hoe maak ik "die move"?

Ik ben nu al een paar maanden heerlijk verliefd op een jongen van mijn school. We zitten in de zelfde jaarlaag, maar net een andere klas. Buiten school spreken we elkaar veel via Twitter en Facebook en email en sms, en tijdens mijn toetsweek kwam hij elke dag een uur eerder op school om met mij te leren. Ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij (waarschijnlijk) ook, maar telkens als er iets op het moment staat te gebeuren, komt er iets anders tussen! Een een kleine uitleg, toen ik vorige week met hem naar zijn bushalte liep, werd ik, net op het moment dat hij me vat wilde pakken om afscheid te nemen, bijna overreden door de bus en sprongen we opzij. Een andere keer zaten we naast elkaar te leren en hij legde mij iets uit, en we draaiden tegelijk onze hoofden en zaten als het ware face to face, en net op het moment dat hij zich voorover boog, viel mijn scheikundeboek van tafel en waren we allebei afgeleid en was het moment weer voorbij. En vandaag, hadden we samen ijs gehaald in de stad, en toen we afscheid wilde nemen kwam er nét een grote groep van zijn vrienden langs en gebeurde er weer niks.

Lang verhaal kort, telkens als we op het punt staan te zoenen gebeurt er iets stoms. Hoe maak ik zelf het beste de move om hem te zoenen?

En dat klinkt heeel goedkoop maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden :’)

Op een rustig moment, je hebt wel de hele tijd pech :’)
Gewoon afwachten komt vanzelf!

Bioscoopje?
Met z’n tweetjes, en neem dan geen popcorn of zet hem ver weg onder je stoel, zodat die niet om kan vallen en je weer afgeleid bent!

Bioscoop heb ik idd ook al over na zitten denken, maar dat vind ik zo ongezellig! We kletsen allebei altijd heeel veel, en dat gaat toch niet echt tijdens een film… Maar als we gaan zal ik letten op de popcorn, Hahaha ;p

Ga een keer met hem wandelen, sta stil, kijk hem aan en dan gebeurd het vanzelf :slightly_smiling_face: Oh en wees stil dan haha. Langzaam je hoofd naar hem toe!

^Wandelen werkt, en dan ergens even stil staan! Ik ben de ervaringsdeskundige :’)

Ja, dit.