Hallo =)
Ik heb een probleem. Ik zit in 5V en mijn crush in 5H. Deze week is de laatste normale schoolweek voor de examenklassen, dus ook zíjn laatste week.
Op school heb ik altijd oogcontact met deze jongen (in de pauzes en tussen de uren door); hij is serieus de knapste jongen van de school (lang + donker haar + blauwe ogen + lijkt op Tyson Ritter). Maar ik heb nog geen wóórd met hem gewisseld! Wat moet ik doen?!
Mijn crush weet dat hij knap is + veel meiden vinden hem leuk. Maar hij is geen player en hij loopt eerder bij een meisje weg als zij te veel interesse toont. Volgens mij houdt hij een beetje van hard-to-get.
Elke pauze staat hij naar mij toe gedraaid (op een afstandje), kijkt hij mij aan en lacht hij. Als ik langs hem moet lopen, voel ik gewoon dat hij naar mij kijkt.
Ik ken zijn vrienden niet en hij de mijne ook niet. Een van zijn goede vrienden is de broer van zijn ex. Die ex lijkt nog niet over hem heen te zijn en het lijkt erop dat zij mij ook niet aardig vindt (heeft zij iets door?). Ik ken haar verder niet.
Ik kom mijn crush wel eens tegen bij het uitgaan, maar de stap om wat tegen elkaar te zeggen komt maar niet!
Vrijdag is alweer de examenstunt!!! Help! Wat moet ik doen? Time’s running!
Xx
P.s: sorry voor het lange bericht.
Update
Verdorie, ik dacht: eerst eens kijken in de pauze.
De eerste helft van de 1e pauze was hij er niet.
De 2e pauze stond hij met zijn rug naar mij toe.
Tussendoor heb ik hem niet meer gezien :l
Misschien kan ik beter niks zeggen. Hij lijkt opeens niet geïnteresseerd.
Update
Vandaag kwam ik hem tussen de lessen door tegen en in de pauzes (: In de pauzes stond hij weer lachend mijn kant op. Hopelijk verbeeld ik me niks!
Morgen probeer ik wat tegen hem te zeggen. Maar dat is eng. Soms heb ik het gevoel dat hij boven mij staat, dus dat ik geen schijn van kans maak. But I’ll make a move.
“When you remember who you are, you live your life following your Heart so that when you get to the end, you say: “What a ride!” instead of wondering, “What if I had…?”
— Mastin Kipp
Update
Normaal heb ik op vrijdag pas om 11.00 uur les en zie ik hem alleen de 2e pauze. Ik ben voor de zekerheid om 09.00 uur naar school gegaan. De examenstunt zou al om 10.00 uur afgelopen zijn. Daarna hadden we geen les meer. Ik ben hem helemaal niet tegengekomen :l SHIT#*&%$)$%!
Wat moet ik doen? In het weekend kom ik hem sowieso niet tegen. Moet ik een bescheiden ‘respect’ zetten bij zijn profielfoto van hyves? Of is dat stalkerig? En wanneer zou ik dat dan moeten doen? Ik heb hem niet eens als ‘vriend’ bij hyves. Is er wat anders dat ik beter kan doen? Of moet ik het hier bij laten?