‘Zoey , waar moeten we heen voor gym?’ Vraag ik.
‘Naar het zwembad, daar zitten de kleedkamers.’
‘En hoe moet ik daar komen?’
‘Haha kom maar, loop maar met mij mee.’
Ik loop Zoey achterna, het populaire mooie meisje. En tegen al mijn gedachtes in is ze ook nog super lief. Een moluks meisje, met lang bruin haar en donker bruine ogen. Het was inmiddels het vijfde uur, echt vriendinnen had ik nog niet gemaakt, maar er waren een paar super aardige meisjes, waaronder Patricia, Verona, Jonna en Houda die ik al kende van vorig jaar.
‘Wie is onze gymleraar?’ Vraag ik aan Zoey.
‘Ik.’ Hoor ik achter mij. Ik draai me met een ruk om en knal tegen een man in trainingsbroek en oranje vest van mijn school aan.
‘Sorry.’ WOW. Hij is knap… Stop Sel, niet denken, het mag niet mis gaan.
‘Maakt niet uit hoor. Ik ben je leraar LO.’ Hij steekt zijn hand uit.
‘Ik ben meneer Visser.’
‘Ik ben Selena Eijken.’ Ik schud zijn hand.
‘Kom je van de andere kant?’
‘Ja, ik ben afgestroomd van Havo.’
‘Nou, ga je maar snel omkleden.’
‘Oke meneer. Nogmaals sorry.’
Ik loop met een rood hoofd de kleedkamer in. Blunder, grooooote blunder.
Ik kleed me gauw om en loop de kleedkamer uit. Ik draag een kort broekje en een groot wijd wit shirt, zo vind ik het het fijnst.
‘We beginnen met 1 rondje om het hek. Daarna gaan we bezig met Slagbal.’ zegt Visser.
‘Kom ren met mij.’ zegt Houda. Ik loop naar Houda en samen beginnen we te rennen. Ik voel een spier in mijn knie en begrijp meteen; dit kan niet goed gaan. Voor ik het weet lig in op mijn knieën op de grond. ‘Pas op!’ zegt Visser.
‘Ja meneer, dat zegt u wel een beetje te laat.’ Ik voel mijn hoofd zwaar worden. Ik probeer op te staan. Visser komt naast me staan. Als ik sta voel ik alles draaien en val ik op zij, tegen mijn leraar LO aan, alweer. Ik voel een sterke hand die mijn vast pakt en een andere hand die op mijn rug rust. ‘Gaat het?’
‘Ja. Nee.’