- Hoe maak ik alles goed?

Ik begin maar gewoonn.

Voor de zoveelste keer gooi ik een prop in de prullenbak. Waarom lukt dat stomme lied nou niet? Ik pak mijn mobiel. Één smsje. Zo beroemd ben ik dus na deze vakantie. Niemand die me mist. ’ Elena! Zullen we morgen samen fietsen? Je eerste dagje he? 8 uur @ Mac? x Sophia ’ Ik zucht. Ik heb echt geen zin in morgen. Ik moet naar de andere vestiging van mijn school. Waarom moest ik dan ook weer zo nodig afstromen. Gelukkig zit ik bij Sophia en Luna op school. ‘ELENA! ETEN.’ Hoor ik mijn tante schreeuwen. Ik woon bij mijn tante, omdat ik niet mee wou verhuizen naar Arnhem. Daar zijn mijn ouders naar verhuisd omdat ze daar werkten. Ik wou in Almelo blijven. Ik zet een raam open voor ik naar beneden ga. Ik zie mijn kleine nichtje al aan de tafel zitten. Ik geef mijn tante een kus. ‘Hoe was het op het werk?’
‘Niet anders dan normaal.’ antwoord ze. Haar blauwe ogen stralen, zoals altijd.
‘Waar is Edwin?’
‘Euhm… In de schuur volgens mij, wil je hem even ophalen?’
‘Ja , tuurlijk.’ Ik geef mijn kleine nichtje een kusje en loop naar buiten en naar de schuur. ‘Hey, het eten is klaar.’
‘Oke dankjewel Elena. Hoe was het op school?’ We lopen samen het grote huis in. Mijn oom heeft een eigen bedrijf, hij is een soort van rijk.
Na het eten help ik mijn tante met opruimen. Ik ben blij met mijn tante, thuis ging het niet zo lekker, maar ik ben gelukkig hier. Ik hoop dat mijn nieuwe school dat niet veranderd. ‘Heb je zin in morgen?’ Vraagt mijn tante.
‘Nee, totaal niet. Ik ben bang dat alles anders word. Ik ben niet zo’n mooi meisje zoals Zoey…’
‘Kom op meisje, je weet dat je wél mooi bent. Het zal vast goedkomen. Je bent het sociaalste meisje die ik ken, weet je nog?’
‘Ja, dat vergeet ik niet zo snel.’ Ik zucht. Wat een gedoe was dat, de manier waarop ik hier heen verhuisde.
‘Elena… Ik moet je iets vertellen. Ga even zitten.’
‘Hoezo wat is er?’
‘Je ouders maakten je zorgen om je… Over wat er is gebeurd met Angela…’ Elke keer word ik er weer aan herinnerd. Dat ik bi ben is nooit een hoogtepunt geweest… Maar ik werd verliefd op Angela. Het was echt een schat. Toen ging het mis…

sorry volgende keer ga ik verder,
moet nu echt gaan.

leuk, verder :]

leuk :slightly_smiling_face: verder

Angela viel zelf ook op vrouwen. Er zijn dingen gezegd, dingen gedaan… En we hebben gezoend.
‘Dus? Dat is toch over? Ik voel me kip fijn!’ Ik wist precies wat dit betekende ; psychologie. Niet weer , alsjeblieft niet.
‘Ze zijn op zoek voor je, naar een goeie psycholoog. Maar het kan even duren voordat je er terecht kunt.’
‘IK WIL NIET! NEE!’ Ik schreeuw van boosheid. Ik huil, ik lach van pijn. Ik zak in op de grond.
‘Wat is er?’ Ik hoor Edwin’s stem. Mijn nichtje kruipt tegen mij aan. Ik voel twee grote zachte armen om me heen; Edwin. Ik sta op en gooi mijn hoofd omhoog. Dan word alles zwart voor mijn ogen en voel ik een harde klap op mijn hoofd. Dan voel, zie of weet ik niks meer.
Ik word wakker in mijn bed. Ik doe mijn ogen, maar door het felle licht doe ik ze meteen weer dicht. Ik knipper een paar keer tot ik aan het licht gewend ben. Ik voel aan mijn buik… Ik heb dorst. De deur gaat open.
‘He , je bent wakker.’ Edwin. Hij geeft me een kus. ‘Hier, een aspirine.’ Ik pak het witte tabletje en de water aan. De zwarte haren van Edwin staan wild, precies zoals altijd.
‘Wat is er gebeurd?’ vraag ik.
‘Je viel flauw.’ Edwin gaat op mijn bed zitten. ‘Gaat het wel?’
‘Ja het gaat.’
‘Ik ga weer… Roep maar als er iets is.’
‘Is goed. Dankjewel.’
Ik hoor de deur dichtgaan en pak mijn iPhone. Geen sms’jes. Ik tik msn aan. Shit, Sara is niet online. Dan maar sms’en. 'Saar , weer zo’n inval gehad. Moet naar psycholoog. Help me? x Seleeen. ’ Hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk op de grote klok die aan de muur hangt. Half 8, fijn. Ik doe de tv aan. Ik heb een hele mooie kamer en fijne indeling. Mijn bed staat naast het grote raam. Rechts van de deur staat mijn bureau. Naast mijn bed staat een nacht kastje en iets verder op een grote kledingkast. En tegen de muur een grote tv. Dan gaat de bel. Niet veel later gaat mijn deur met een zwaai open. Ik zie een meisje met zwart haar en bruine ogen staan. Een Tommy Hilfiger jas aan, een skinny broek aan en een paar jordans aan. ‘Vertel me ALLES!’ zegt Sara. ‘Hypocriet ik schrok me dood.’
Ik lach om Sara. ‘Trut.’ zegt ze.

Wauw klinkt echt goed ! Ik ga t volgen <333

Ik sla met een gerust hart mijn deken over me heen. Sara heeft me opgevrolijkt, dat wás nodig. Edwin en mijn tante, Hedwig, vonden het helemaal niet erg dat ze er was. Mijn tante was al blij dat ze me op vrolijkte.
‘Go on and try to tear my down, i will be rising from the ground, like a skyscraper.’ Het liedje Scyscraper van Demi Lovato galmt door de kamer. Snel druk ik mijn wekker uit voor dat ik iemand wakker maak. Ik loop naar de badkamer en ga douchen.
Als ik ben gedouched, ben opgemaakt en mijn haren heb gedaan zit ik fris aan de tafel. Ik kijk op de klok. Shit! Al kwart voor acht. Ik eet gauw mijn brood en fiets als een gek naar de mac. Sophia staat er al. ‘Sorry!’ schreeuw ik.
‘Haha, maakt niet uit. Zin in je eerste dag?’ vraagt Sophia.
Ik zit met een chagrijnige kop op de fiets. ‘Lijkt het daar op?’
Sophia begint hard te lachen.
Als we op school zijn gekomen zie ik Luna staan. ‘Luna!’
‘Hee!’ Ze geeft me enthousiast een knuffel.
Ik kijk om me heen. Ik zie heel veel mensen. Mensen die ik niet ken. ‘Jordi! Waar moeten we heen?’
‘Naar 110 geloof ik. Naar onze mentor?’
‘Oke dankje ! Tot zo.’
Als Jordi weg is loop ik weer naar Sophia. ‘Waar is 110?’ Sophia lacht, alweer, heel hard. ‘Ik loop wel mee.’
‘Maar waar moet ik mijn jas laten?’
‘Schat, ik help je wel door deze dag.’ Zegt Ala.
‘Haha, dankje.’

‘Zoey , waar moeten we heen voor gym?’ Vraag ik.
‘Naar het zwembad, daar zitten de kleedkamers.’
‘En hoe moet ik daar komen?’
‘Haha kom maar, loop maar met mij mee.’
Ik loop Zoey achterna, het populaire mooie meisje. En tegen al mijn gedachtes in is ze ook nog super lief. Een moluks meisje, met lang bruin haar en donker bruine ogen. Het was inmiddels het vijfde uur, echt vriendinnen had ik nog niet gemaakt, maar er waren een paar super aardige meisjes, waaronder Patricia, Verona, Jonna en Houda die ik al kende van vorig jaar.
‘Wie is onze gymleraar?’ Vraag ik aan Zoey.
‘Ik.’ Hoor ik achter mij. Ik draai me met een ruk om en knal tegen een man in trainingsbroek en oranje vest van mijn school aan.
‘Sorry.’ WOW. Hij is knap… Stop Sel, niet denken, het mag niet mis gaan.
‘Maakt niet uit hoor. Ik ben je leraar LO.’ Hij steekt zijn hand uit.
‘Ik ben meneer Visser.’
‘Ik ben Selena Eijken.’ Ik schud zijn hand.
‘Kom je van de andere kant?’
‘Ja, ik ben afgestroomd van Havo.’
‘Nou, ga je maar snel omkleden.’
‘Oke meneer. Nogmaals sorry.’
Ik loop met een rood hoofd de kleedkamer in. Blunder, grooooote blunder.
Ik kleed me gauw om en loop de kleedkamer uit. Ik draag een kort broekje en een groot wijd wit shirt, zo vind ik het het fijnst.
‘We beginnen met 1 rondje om het hek. Daarna gaan we bezig met Slagbal.’ zegt Visser.
‘Kom ren met mij.’ zegt Houda. Ik loop naar Houda en samen beginnen we te rennen. Ik voel een spier in mijn knie en begrijp meteen; dit kan niet goed gaan. Voor ik het weet lig in op mijn knieën op de grond. ‘Pas op!’ zegt Visser.
‘Ja meneer, dat zegt u wel een beetje te laat.’ Ik voel mijn hoofd zwaar worden. Ik probeer op te staan. Visser komt naast me staan. Als ik sta voel ik alles draaien en val ik op zij, tegen mijn leraar LO aan, alweer. Ik voel een sterke hand die mijn vast pakt en een andere hand die op mijn rug rust. ‘Gaat het?’
‘Ja. Nee.’
‘Wat is er? Gebeurd dit vaker?’ Visser heeft me op een bankje gezet en hij is naast me komen zitten. We zijn alleen. Zou ik het hem vertellen?
‘Het komt gewoon door wat er in mijn hoofd rondspookt.’
‘Selena, wil je me het vertellen?’ Hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Het duurt een paar seconden voor dat ik door heb dat ik terug kijk. Dan besluit ik het te vertellen.
‘Ik heb foute dingen gedaan, er zijn dingen gebeurd. Maar nee, ik had nooit gedacht dat ik er van flauw zou vallen. Gister avond gebeurde het ook.’
‘Wat zijn die foute dingen?’
‘Ik heb mezelf gesneden, ik werd verliefd op mijn buurvrouw van de camping, mijn ouderskwamen achter allebei. Ik moet naar een psycholoog, alweer. Ik woon bij mijn oom en tante.’
‘Luister Selena, ik denk dat het een slim idee is als je er met je mentor over praat, of met mij uiteraard. Nu kan ik er niet over praten, maar ik wil je zo snel mogelijk helpen.’
‘Bij u. En dank u wel.’
‘En jij doet niet mee met gym vandaag. Aan je knieën te zien… Is het beter als je niet mee doet.’
‘Haha oke meneer. Dank u wel.’
‘Dat is mijn werk.’ Hij glimlacht en knipoogt naar me. Hij loopt weer het veld op. Man, eerste dag, niet leuk. Ik wist het. ‘Hey michel how’s life are you ok? I wonder if you ever think of me.’ Ik zing terwijl ik denk en staar. Ik heb het niet eens door. De hele les zit ik een beetje aan de kant te dromen.

Ik kom aangekleed en al de kleedkamer uit. Ik loop naar de spiegel en zie achter mij meneer Visser aankomen. ‘Selena, wat heb je een mooie stem.’
Ik werd zenuwachtig, waarom voel ik dit? Deze warmte, dit gevoel.
‘Dank u wel meneer.’ Ik zet mijn mooiste glimlach op. ‘Ik zing om mijn gevoel weg te werken.’
‘Luister Selena, wil je er met mij over praten? Ik wil je echt heel graag helpen.’
‘Dat is aardig meneer. Ja dat wil ik wel.’
‘Kun je morgen na het zevende praten?’
‘Ja is goed meneer.’
‘Tot morgen en succes vandaag!’
‘Dank u wel meneer!’ Snel loop ik Zoey achterna. Ik voel dat ik bloos.

‘Sophia! Fietsen wij nog samen?’ Roep ik.
‘Ja, kom. Ik moet wel oppassen dus we moeten nu gaan.’
‘Ja , jij hebt mijn jas weet je nog? Morgen regel ik een kluissleutel.’
We fietsen samen naar huis. Ik ken Sophia al een hele tijd, maar ik kan haar niet vertellen wat ik nu op dit moment voel.
‘Ik moet hier af.’ zeg ik
‘Je woont toch aan de andere kant?’
‘Ja, maar ik ga naar Sara.’
‘Oh oke, doei schat. Ik sms je nog wel!’
Ik sta voor Sara’s huis. Zo vertrouwd allemaal. Ik zou niet weten wat ik zonder Sara moet. Ze is mijn alles.
‘Hoi Selena! Sara is boven, ga maar naar haar toe.’
‘Dank je wel Nardien.’
Nardien is de oudere zus van Sara, ze is al 17. Nardien is een heel lief meisje.
‘Hee lekkerding.’ Ik zie Sara aan haar bureau zitten met haar hoofd omlaag.’
‘Saar? Wat is er?’ Ze kijkt opzij. Ik zie een meisje met tranen over haar gezicht.
Ik trek mijn jas snel uit en trek Sara tegen mij aan. Ik hou haar heel lang vast. Ik troost haar, ik streel haar haren, ik streel haar rug. Zo krijg ik haar altijd rustig. ‘Dus, vertel me nu alles.’ Ik hoef niet veel te weten, ik weet waar dit over gaat; perfectie.

In je eerste post heet je hoofdpersoon Elena en daarna Selena, dat klopt waarschijnlijk niet helemaal? :wink:

Haha nee klopt iddniet. het moest Selena zijn wss…

ga meer verder. (:

‘Heb je nog huiswerk?’ vraagt Hedwig.
‘Al af.’
‘Oke, helemaal goed. Het is zes uur, wil je nog weg?’
‘Mag ik naar Saar? Vanmiddag was ze over haar toeren, ik heb haar getroost en later ging het wel beter. Ik wil even kijken hoe het gaat met haar.’
‘Ja hoor ga maar, als je maar om tien uur thuis bent.’
‘Dank je wel tante.’ Ik geef haar een kus en trek mijn jas aan.
Voor de tweede keer vandaag sta ik voor Sara’s huis. Dit keer doet Sara zelf open. Ze pakt haar jas en trekt me mee naar het parkje tegenover haar huis. Ze huilt alweer.
‘Sara! Wat is er?’
‘Ze heeft me geslagen Sel. Ik wil hier niet blijven!’
‘O mijn god… Waar!?’
‘Ik vertelde haar dat jij hier bent geweest. Toen werdt ze boos. Mijn moeder schreeuwde, ze begon agressief te worden. Ze trok me aan mijn haren, gooide me op de grond. Ze sloeg me, ze trapte me…’
Ik loop naar mijn fiets. ‘Wat doe je?’ Hoor ik haar vragen.
‘Jij gaat niet meer naar binnen. Niet vandaag. Je gaat met mij mee.’
Ik haal mijn fiets van slot. ‘Spring je nog achterop of hoe zit dat?’ Ik zie haar glimlachen. Haar ogen glinsteren. Ze is alles in mijn leven en dat moet ik beschermen. Ze gaat bij me achterop zitten.
Samen fietsen we naar huis. ‘Ik hou van je Sel.’ Ik glimlach.
‘Edwin!’ Mijn tante is niet thuis dus we moeten er met mijn oom over praten. ‘He Sara. Wat is er Selena?’
‘Kan ze hier blijven?’
‘Wat is er gebeurd?’ Edwin kijkt van Sara naar mij. Sara huilt.
‘Haar moeder sloeg haar…’ Leg ik uit. Edwin kijkt naar de klok. ‘Sara, weet jij het nummer van je mentor uit je hoofd?’
‘Staat in mijn agenda.’ Ze pakt haar tas en haalt er een gebloemd boekje uit. ‘Ik ga je mentor bellen en er met hem over praten. Mag ik het nummer?’ Hij pakt de telefoon en luisterd hoe Sara het nummer op noemt. ‘Neem Sara maar mee naar boven. Maak haar bed maar klaar.’ Zegt Edwin tegen mij.
Ik glunder. ‘Bedankt Edwin!’ Ik geef hem een kus en ren samen met Sara naar boven.

Goed verhaal :wink:
Verder <3

Snel verderr

‘Sel?’ Ik draai me om. Sara staat in de deuropening van mijn kamer.
‘Ja?’
‘Ik ben bang… Ik heb het je nooit verteld.’
‘Je kunt me alles vertellen.’
Twee ogen schieten door mijn kamer. Dan blijven ze hangen. Haar ogen kijken recht in de mijne. ‘Ik ben verkracht.’ Sara legt tot de puntjes uit wat er is gebeurd. Ik hou Sara vast. We huilen allebei. Ze is bang dat ze zwanger is. ‘Kom.’ Ik laat haar los en pak mijn jas. ‘Wat ga je doen?’ vraagt Sara.
‘We gaan een test halen. Het is half 6, de winkels zijn nog open.’ Ik loop de gang op. ‘Kom je nog?’
‘Welke moeten we hebben?’ Vraagt Sara.
‘Pak er gewoon een paar.’

Sorrysorry, heb nu echt geen inspiratie, wil er nog even over nadenken, en ik moet gaan
slaaplekker allemaal! morgen een nieuw stuk (:

Doe rustig aan, en laat je niet stressen :slightly_smiling_face:
Blijft goed :slightly_smiling_face:
xxx

Beetje veel drama maar je schijft echt goed :slightly_smiling_face:

Hoe goed! Verderr

‘Hoelang zou het duren?’ Sara laat zich op mijn bed ploffen.
‘Geen idee. Er komt een plusje of een minnetje te staan.’
Sara zucht. Ik kijk om. Hoe kon ze dit voor me verzwijgen?
‘Er staat een minnetje, wat betekent dat?’ Zegt Sara. Ik gris de test uit haar handen. Ik pak de beschrijving erbij. ‘Een plusje is positief een minnetje is negatief. Je moet er wel meer doen hé?’
‘Ik loop al.’ Ik kijk Sara na.
‘Nog 3. Meer doe ik er niet hoor.’
‘Haha, hoeft ook niet.’ Het blijft even stil.
‘Heb je aangifte gedaan?’
‘Nee.’ Sara kijkt naar beneden. Dan kijkt ze met een ernstig gezicht naar mij.
‘Min.’ Ze lacht. Ik geef Sara een knuffel.
‘Gooi ze weg, voordat mijn tante ze vind.’
‘Ok!’
‘Deze week is kermis he?’
‘Jaa. Pfff, morgen is maandag.’ Ik kijk naar Sara die op ons bed zit. Ik heb een bed waar ik een tweede bed uit kan halen, we slapen dus in één bed. Best chill.
Ik kijk op de klok. Negen uur.
‘Ik ga even douchen.’ Ik loop naar de badkamer en laat het bad vollopen. Ik voel aan het water. Precies goed! Ik loop naar het kastje en pak mijn favoriete zeep. Ik gooi er een scheut zeep in. Ik loop terug naar mijn kamer. Ik pak mijn ipod. Sara ligt op bed met de tv aan. Ik schop mijn schoenen uit. Ik loop op mijn tenen op de koude witte tegels van de badkamer. Ik kleed me rustig uit. Ik zet een stap in het bad. Heerlijk zo’n ligbad. Ik pak mijn ipod. Ik zet mijn playlist op shuffle. Ik kijk naar de achtergrond op mijn Ipod. Ik sta samen met Ilse DeLange op de foto. Die dag was echt geweldig. Ik ging samen met mijn moeder naar Arnhem. Ik mocht samen met Ilse DeLange en nog meer fans die ik kende de film van Ilse DeLange in het Gelredome kijken. Daarna was er in de V&D een signeersessie. We hebben de DVD gekocht en laten signeren. Daarna mocht ik met Ilse op de foto. Ik glimlach en doe mijn ogen dicht.
Ik word wakker van gekrab tegen de deur aan. Vast Misty, mijn zwarte kat. Ik kijk op mijn ipod. Ben ik in slaap gevallen? Ik stap uit bad en laat hem leeg lopen. Daarna ga ik snel onder de douche staan. 10 minuten later sta ik omgekleed en wel de badkamer schoon te maken. Ik doe de deur open. Misty zit voor de deur me aan te kijken. Ze miauwt. ‘Hai liefje.’ Ik pak Misty op en knuffel haar. Ik mocht Misty meenemen uit huis. Het is echt mijn kat, ze betekend alles voor me.

Nieuwe volger!!!

Haha ! ik ben echt blij dat er mensen zijn die het mooi vinden.
Ik schrijf omdat ik leuk vind… Ik schrijf ook uit ervaringen van mij en vrienden of mensen om me heen. Alles komt uit mij of mijn omgeving.

Ben blij dat jullie volgen (: