hoe lossen jullie dit op??

Laatst heb ik voor het eerst seks zonder condoom gehad (ik zit aan de pil), maar er gebeurde iets waar ik niet op had gerekend haha. Ik trok zittend me broek aan toen we klaar waren, maar toen ik opstond liep alles er weer uit… me broek was zijknat. Hoe lossen jullie dit op? Het lijkt me niet dat ik daarna even op sta en er met een wc papiertje onder ga hangen totdat alles er uit is…

Help?!

meteen na de seks naar de wc gaan. Niet alleen om de sperma er uit te laten lopen maar zo voorkom je ook een blaasontsteking.

Toch alles uitpersen of hem gewoon niet in je laten klaarkomen

Even blijven liggen. :’) Ik heb standaard een toiletrol en een handdoek langs ons bed liggen…

ik leg dan wel een tissue klaar (of er staat sowieso een doosje tissues op mijn nachtkastje) en die hou ik er even tegenaan.

Maar toen ik opstond liep het er echt meteen uit, ik kon het niet tegenhouden en voordat ik bij de deur van me slaapkamer was was ik al “leeg”

je er al voorbereid op zijn een handdoek en wc rolletje voor het geval dat

Ja jij gaat niet dicht en dat sperma gaat gewoon naar beneden omdat zwaartekracht. :’)
Ik veeg het altijd een beetje weg met een wcpapiertje terwijl ik nog lig, en dan sta ik op met dat papiertje nog tussen mijn benen, want als je opstaat pers je het eruit door die spieren die dan aanspannen. :stuck_out_tongue: Het is onhandig maarja. Als je het teveel gedoe vindt kunt je hem ook op je laten komen of in je mond, of anders een condoom gebruiken. :slightly_smiling_face:

Huh Hoe kan het dat ik hier nooit last van heb? Ik kan gewoon door het huis huppelen en dan pas naar de wc?

^ Heb jij even geluk!
Meestal zorgen we dat er een handdoek binnen handbereik is, en die leg ik onder me. Soms wordt dit echter nog wel eens vergeten, in “the heat of the moment”. In dat geval zit er niets anders op dan het een en ander op te vangen met mijn hand, terwijl ik me naar het toilet haast.

Tsja… In films laten ze dat natuurlijk niet zien, want dat is natuurlijk niet romatisch.

Eerst even afvegen en daarna naar de toilet hupsen. Is ook beter voor je blaas inderdaad.

wij hebben altijd een handdoek en ik ga altijd douchen om de boel schoon te maken :")

Handdoek inderdaad of even blijven liggen :’)

Dit heb ik ook, zo fijn! Gewoon eerst nog ff lekker liggen en dan rustig naar de wc