Hoe loopt het:P

Heeeii! :ok_woman:
Vertel hoe je leven nu loopt :wink:
Mischien kun je op deze topic je verhaal en je gevoelens kwijt:P

Liefss MIJ(L)

Mijn leven nu:
Kheb net een ruzie gehad…
Maarjaah het was me eigenschuld :frowning:
Ik voel me nog steeds schuldig :face_with_raised_eyebrow:
en ik kon de hele nacht niet slapen :cry:
Maarjaah het is nu wel weeer goed, maar nog steeds voel ik me schuldig:P

eeh
mijn leven nu:
ik leef sinds vandaag met een nieuwe mobiel :slightly_smiling_face:
enne ik heb niet gek veel gedaan. gister zo mijn frustraties gehad met volleybal toornooi, want er waren al weer mensen die alleen serieus wilden doen en winnen maar ik wil gewoon lol (A)
en verder niet zo gek veel aan de hand …

hoi

Whahaha ik dacht dat iemand zou gaan zeggen ik heb liefddesverdriet;P
Jaa man LOL is bestee!!!:smiley:

Hoii :flushed:
En gaat het goed in het leven??.. :flushed:

mijn leven loopt nu goett, heb net me rapport gehad, geen buizen. Gisteren en vandaag met vrienden gaan winkelen (eerst in de stad, dan in het shopping center). Hou echt van al mijn vriendjes, en zij ook van mij <3.
Dus, k ben eiglk wel blij =D
Maar, ik ga mij heel de vakantie vervelen, en dat is minder =(

Waaneer heb je vakantie dan ??.. :face_with_raised_eyebrow:
Ik wil OOKK :face_with_raised_eyebrow: :grinning:

Mijn leven,
nu erg kut (W)

PAAS VAKANTIE VAN VANDAAG TOT OVER 2 WEKEN xD (woon in België)
MAAR IK GA ME VERVELEN =(

Mijn leven is prima, ben net zeiknat thuisgekomen (regen), een warme douche genomen ben nu aan het genieten van warme chocomelk :grinning: oooh wat is het toch fijn om droog te zijn :grinning:

Waarom dan ??.. :anguished:?

EatxThis

mijn leven: gaat z’n gangetje…

ja gaat wel goed? :stuck_out_tongue:

Mijn leven gaat in wel zn gangetje,
Maar ik wil tegen iedereen zeggen dat je niet in je problemen moet blijven hangen en door moet gaan =)
En dat je me altijd kunt noten

't gaat wel zo z’n gangetje (denk ik :thinking: )
En voor de rest niet echt veel meer.

Joa, dat kan k wel doen, maar ze zijn vaak weg (naar de zee en stuff.) maar, het komt wel goett met mij xD

wat ben je nou voor ‘beste vriendin’ als je de dag voor koninginnedag er nog ff mee komt aanzetten dat je de volgende dag helemaal niet naar het feest gaat, overdag niet en 'savonds niet gewoon omdat je niet zo’n zin hebt, en dus ook niet bij mij blijft slapen en dan hoor je ineens op de achtergrond een vriendin van haar roepen, die IK niet mag; ze blijft bij mij slapen :grinning: 'misschien 'nee zeker weten. WAT BEN JE DAN VOOR VRIENDIN … ze zit tegen me te liegen en nu loopt de dag waar ik me zo op verheugd met haar had helemaal naar de klote gvd …

zo gaat het met mij