Hoe lok ik hem uit?

Op mijn werk werkt een jongen die me echt suuperleuk lijkt! Ik zou heel graag bijv. op fb praten of whatsapp ofzo maar ik WIL niet de eerste stap zetten. Ik haak namelijk meestal af als het serieuzer wordt tussen mij en een jongen. Dus dan is het superdom als ik begin met praten totaal uit het niets en zo een tijd door en STEL het zou serieuzer worden ik dan degene ben die t afzegt.
Ik wil dus dat hij op fb het gesprek begint. Alleen hoe zorg ik daarvoor?? want we praten op het werk dus nauwelijks (we werken niet bij elkaar in de buurt).
Hij is trouwens wel een hele tijd terug een keer het gesprek begonnen maar toen was er iets gebeurt en vroeg hij of ik niet te erg geschrokken was. Het gesprek daar toen alleen bij dat ik daar op reageerde…

Maar dus… Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat hij het gesprek begint??
Of ideeën hoe ik op het werk een gesprek kan beginnen als ik hem heel even zie?

‘hoi hoe is het’

haha ja oke… klopt zo makkelijk is t… pff

Ja het is moeilijk maar ook te simpel voor woorden :'D
Maar ach
Niks te verliezen en des te meer te winnen!

Maar dan moeten we wel op t zelfde moment werken! En ik hoef pas weer over n week :frowning_face:
Of ik moet toevallig boodschappen gaan doen als hij werkt…

Jaa, gewoon doen!

Sowieso zou ik het eerder in het echt doen dan op fb:D

Ik had deze hele week al de dagen afgeteld tot gisteravond toen we moesten werken tegelijk maar we hebben alleen maar naar elkaar gelachen, en t ene moment dat ik de kans had en dichtbij hem was omdat ik mandjes moest opruimen probeerde hij volgens mij wel contact te maken maar ik werd zo zenuwachtig dat ik niet echt leuk kon reageren…