Want tja, ik heb een dopneus een heel grote.
Is er iets waardoor mijn neus kleiner lijkt?
Ik vrees van niet. Je neus is je neus.
Snij er een stuk af.
Kans is groot dat jij je neus groot vind maar dat het anderen helemaal niet opvalt, omdat ie eigenlijk helemaal niet groot is. Dus, ik denk dat het allemaal wel meevalt!
Met make-up kan je het een contour geven. Op youtube staan video’s over het contouren van je neus.
Ergens anders in je gezicht de nadruk op leggen. Dan valt je neus een beetje weg.
Maar ik denk dat het wel meevalt hoor!
Tja, echt veel is er niet aan te doen. Je zult het gewoon moeten accepteren! (hoewel de kans groot is dat het bij anderen niet eens opvalt, maar je kijkt altijd anders, ik denk vaak negatiever, naar jezelf.) Wel zijn er inderdaad allerlei make-up trucjes voor wil je het echt zo graag kleiner laten lijken. Even Youtuben en dan vind je het wel!
dopneusjes zijn leuk! C:
Contouren.
sorry, hier moest ik echt even om lachen:’)
ben je 14? trek je niks van aan als er een domme reactie word gemaakt;)
Je kunt het niet echt kleiner laten lijken, mischien met shapen(kun je googlen) of je haren van de zijkant meer naar voren doen zodat je de zijkant niet kan zien ofzo?
Als je er heel lang onzeker over blijft, nosejob. net als mijn nicht, die is er gelukkiger van geworden. Ze vind haar neus nu zo mooi, terwijl ze er eerst heel onzeker over was. Ik wil je niet zomaar een nosejob aanraden, maar als het je een hele lange tijd erg tegenzit, dan kan het een goede invloed hebben… Wat ik erg merk bij mijn nicht.
Maar daar moet je heel goed over nadenken, je hebt nog alle tijd.
Misschien valt je neus heel erg tegen! iedereen is wel eens onzeker over iets wat eigenlijk tegenvalt…
Je kunt proberen met een beetje wenkbrouwpoeder of oogschaduw te shapen zoals ze hier doet: http://www.youtube.com/watch?v=gsqahGYl21w bij 1:30, er zijn trouwens nog veel meer filmpjes van. Je moet wel heeeeel veel oefenen anders gaat het er heel onnatuurlijk uitzien
Op het hoogste van je neus, van boven naar beneden, de neusbrug, het lichter maken. En dan daaronder een beetje donkerder met bronzer, schaduwen creëren.
Met make-up.
Of gewoon je neus accepteren.
Niks aan veranderen, make-up maakt je niet altijd mooier, wees blij met hoe je bent :’)
Same problem, ik vind mijn neus echt het lelijkste van mijn hele lichaam.
Maar ik heb me erbij neer gelegd, er valt weinig aan te doen.
Gewoon accepteren helaas, mijn neus is ook helemaal niet mooi. Maar hé kijk eens om je heen, er zijn zóveel rare neuzen!
Haha ik ook ! Allemaal serieuze reacties en dan opeens zo’n droge :’)