Hoe lijken je ogen groter?

Hee
ik vindt zelf dat mijn ogen heel klein zijn hoe laat je ze groter lijken?
xxxxxxxxxxxx

met mascara, oogschaduw, eyeliner of oogpotlood.

^ dat… en zoekfunctie, google, youtube…

wat voor een kleur oogschaduw dan juist donker of ligt?

licht. Witoogpotlood moet je gebruiken geloof ik.
Juist geen zwart dat maakt het kleiner.

Mascara :slightly_smiling_face: eyeliner, boven je oog. als je het eronder doet vind ik zelf je ogen kleiner lijken.

Ik had gehoord dat wit oogpotlood je ogen groter laat lijken, dus ik zou het proberen.

een eyeliner boven de wimperrand. Witte of huidkleurig oogpotlood op het waterlijntje. Een witte oogschduw of creamy oogpotlood in de binnenste ooghoeken.

een wit oogpotlood op je onderste waterlijn
maar dat ziet er al gauw heel nep uit dus je gaat beter voor een huidkleurige of gouden met shimmer

+ wimpers krullen voor mascara op te brengen

Hoe maak je je nu op dan?
Je eyeliner als je onderste wimpers omlijnt, moet je als je kleine ogen hebt maar door laten lopen tot de binnenste rand van je iris. Als je namelik je hele oog omlijnt lijken je ogen kleiner. Verder een donkere kleur gebruiken in je arcade boog, een lichte kleur op je ooglid en een lichte kleur op je wenkbrauwbot.

witte oogpotlood in je oog zegmaar.

maak daar maar wit oogpotlood op je waterlijn van xD

Op je waterlijn witte oogpotlood, en eyeliner of oogpotlood op de plek waar je altijd je eyeliner of oogpotlood doet.

Mascara, lijntje boven je oog, witte oogpotlood. Niks onder

door oog schaduw je moet kijken op youtube…eye make up bigger eyes ofso
oohjaaaaaa witte oogpotlood maakt je ogen groter…dat is een alledaagse en makkelijke manier…

antwoord is al 20x gegeven:P
ik heb ook kleine ogen…maar van mezelf heel gekrulde wimpers, gewoon een heel dun laagje mascara, krullen, en dan nog een (dikke) laag mascara…eventueel een licht(wit) oogpotlood, maar geen zwarte want die maakt je ogen kleiner :wink:

mijn lijken juist kleiner door eyeliner
en groter door oogpotlood (op waterrandje) en mascara

niet te veel zwart, gewoon alleen mascara. je ogen breder laten lijken vind je ook wel op youtube, maar dan moet je wel veel make up gebruiken hoor.
licht kleuren werkt ok.

Een lijntje met wit oogpotlood op het waterrandje van je oog zetten.
Al lijkt me dat wel moeilijk. De keren dat ik dat geprobeerd heb, kwam
dat potlood telkens in mijn oog…