Hoe lijk je ouder/volwassener?

ik ben 14, bijna 15, en 1.53 m. en tsjaa, dan wordt je natuurlijk ook wat jonger geschat dan je bent. natuurlijk niet leuk, maar ik ga niet extra me best doen om ouder te lijken of zo. ik houd 't gewoon bij mijn stijl :slightly_smiling_face:

sorry maar ik vind ouder willen lijken zo zielig…:yawning_face:
je wordt vanzelf ouder en als je dat eenmaal bent wil je weer jonger lijken XD (mensen willen altijd het tegengestelde van wat ze zijn, zo heb ik de induk, maar daar geraak je alleen maar gefrustreerd van:smoke:)
geniet gewoon van je jeugd zoals je bent

wat dacht je van: gewoon jezelf blijven?

hij moet je maar accepteren zoals je bent & als hij dat niet doet is hij het niet waard (:

ik ben trouwens ook 13
ben 1.55
als ik zit, denkt iedereen altijd dat ik 15/16 ben [ kan ik zelf niks aan doen want dat denken ze ook als ik geen makeup opheb & geen hakken ]
maar als ik sta denken ze altijd gewoon mn eigen leeftijd

maar jij bent al ietsjes groter [ tegenover mij dan haha ]
dus ik denk dat als je een heel klein beetje oogpotlood opdoet je al volwassener lijkt
oh en lipgloss, heb ik zelf nooit op eigenlijk maar dat helpt wel best
maar dan wel transparante

Je bent toch wie je bent? Je bent 13, gedraag je dan ook als 13, als je eenmaal 18 bent kan dat niet meer… :stuck_out_tongue:

Hoe gedragen 13-jarigen zich dan? Want ik ben ook 13, maar ik ga niet tikkertje spelen op het schoolplein zoals anderen oid, ik ben gewoon mezelf.

Je moet je niet ouder voordoen dan dat je je gedraagd / voelt want anders lieg je niet alleen tegen hem, maar ook tegen jezelf.
Je bent wie je bent en hij moet je zo ook maar leuk vinden! Anders is 'ie het niet waard!

Idd.
Ik ben ook 13 bijna 14 en ik ben op een jongen van 16.
Ik ga me echt niet ouder laten lijken. Ik ben wie ik ben en als hij me niet wilt; jammer dan.

Be yourself ! :slightly_smiling_face:

Sowieso niet overdreven veel make-up doen en te hoge pumps, want volgens mij ziet dat ook weer overdreven uit.
Maar goed, het ligt eraan. Als je een dun en klein meisje bent, dan zien ze meteen dat je wat jonger bent en veel helpt er niet tegen.

Lang haar
Misschien een piercing ofzo?
Hopelijk heb je geen beugel want daar ga je er heel kinderlijk door uit zien
Grote oorbellen
Idd hakken zoals iedereen al zegt.

waarom zou je er volwassener uit willen zien? ik word steeds gek van de reactie van mensen als ze te horen krijgen dat ik 17 ben i.p.v. 21 ofzo.
gewoon lekker jezelf blijven. want als je je anders voor gaat doen, word het alleen maar moeilijker omdat je dan denk; misschien had ik dit moeten doen of dat. als je 100% jezelf bent, ook qua leeftijd, zonder poespas, dan weet je iig dat je niks fout doet!

& go for it!

Ik ben 17 en ik word vaak als 15 aangezien, maar als je nou bij jezelf even nagaat of je echt gelijk anders over iemand zou denken omdat hij/zij toevallig wat jonger lijkt dan hij/zij is?
Vast niet. :wink: mensen met een beetje verstand en respect zouden dat accepteren, en de rest moet je gewoon schijt aan hebben. :slightly_smiling_face:

pubertje^^

Ik heb ook altijd dat probleem gehad(circa 2 jaar geleden), ik ben erg klein (1.60) en werd altijd aan de deur gevraagd om legitimatie als ik ging stappen, maar dit was ook met name omdat ik erg ‘bang’ was. Het gaat gewoon om de houding en uitstraling die je hebt. Als je geestelijk al verder bent, dan straal je dit vaak ook eerder uit. Ik ben nu 16 en ik word meestal rond de 19/20 geschat. Het gaat dus niet alleen om de make-up en kledij(je moet natuurlijk niet volgeplamourt de deur uit gaan, met roze oogschaduw en een bloemetjesjurk) maar het heeft met je uitstraling te maken. Waarom zou je op 15 cm hakken gaan lopen, als je jezelf nog net zo voelt als daarvoor, denk je dat het dan wel over komt?

Wanneer je dramatisch gaat proberen ouder te lijken en het niet goed lukt, word je juist erger gezien als zo’'n kleintje dat wanhopig probeert ouder te lijken. Dubbel mislukt dus… Gwn jezelf blijven :slightly_smiling_face:

12 en hakken… waar gaat het heen…

Anyway, ik heb geen tips, want ik wordt nooit ouder geschat :’) Hooguit mijn echte leeftijd.

Idd, het is alleen maar ergerlijk als jonge kinders zich ouder proberen voor te doen. Blijf gewoon jezelf. 13 en 15 kan prima.

Just be yourself