Hoe lijk je ouder/volwassener?

Je moet niet voor hem veranderen ! Jij bent hoe je bent en als hij je niet leuk vind hoe je bent houd het op ! Toen ik 13 was wilde ik ook ouder lijken maar juist omdat je ouder wil lijken … lijk je alleen nog maar jonger! je word van zelf wel weer 16 hoor enne ja als je t bent is t nog helemaal niet zo leuk!
Maja 13 en 15 is toch heel normaal.

Je moet niet voor hem veranderen ! Jij bent hoe je bent en als hij je niet leuk vind hoe je bent houd het op ! Toen ik 13 was wilde ik ook ouder lijken maar juist omdat je ouder wil lijken … lijk je alleen nog maar jonger! je word van zelf wel weer 16 hoor enne ja als je t bent is t nog helemaal niet zo leuk!
Maja 13 en 15 is toch heel normaal.

Amen :’]

Ik zou je niet anders voordoen dan je leeftijd is, hij komt er toch wel achter dat je 13 bent… Wanhopig ouder eruit willen zien kan écht niet.

misschien is ie lekker maar een klootzak van binnen dus laat hem en be yourself k ben ook 13 maar k ken ook zoveel knappe jongens en ook best aardig maar k ga me echt niet voor hun veranderen als ze me willen dan nemen ze me maar hoe k ben en zo niet pech gehad er lopen genoeg andere jongens die me wel willen nemen zoals k ben

ik heb door het dikgedrukte woord vieze gedachtes :kissing:

Nou, het ligt er iig niet alleen aan hoe je eruit ziet, maar ook hoe je doet he?:wink: Dus je moet je niet te kinderachtig gaan gedragen, maar ook weer niet vet arrogant gaan lopen doen ofzo want dan knapt hij ook op je af. En qua uiterlijk; oogpotlood maakt je echt veel ouder eruit zien, en geen staartjes/vlechtjes in doen ofzo. En rustige kleren aandoen. Maar he, waarom eigenlijk veranderen? Je bent goed zoals je bent (:
Succes!

Een goede foundation. Dus vraag eerst advies.
En gewoon rustige makeup en niet van die ordinare shitt ens’
En iid rustige kleuren dragen, gewoon leuk ens x
Ik zou iig niet op pumps gaan of wat dan ook als je dat niet kan. Dat ziet er ECHT niet uit! :expressionless:
En verder, wees gewoon je zelf. :slightly_smiling_face:

mee eens,
maar dat bedacht ze zelf vast ook wel.
Ik denk dat ze gewoon ‘besloten’ heeft dat ze ouder wil lijken en dat vind ik dan iemands eigen keuze.
Trouwens, al die wijze woorden zijn nogal hypocriet.
Ik weet zeker dat de helft hier ook wel eens ooit ouder heeft willen lijken ook al zeg je nou dat je jezelf moet blijven :wink:

maarjaaa succes.
Ik vind trouwens van die super hoge hakken hoerig staan bij 13jarige (ben ik zelf ook maar doe ik ook niet.)
Maarjaaa succes!
make-up, kleding & gedrag doen het um!;D

HAKKEN!

dan lijk je langer, en verder geen kinderlijke kleren.

ik ben 12 en ik loop op hakken
klinkt raar maar mensen schatten me echt geen twaalf eerder 16, 17 soms zelfs 18
en met jongens is dit ook niet altijd even gemakkelijk want dan komen er jongens van 18 of soms ouder naar je toe en dan kan je nix :no_good_woman:
Dus geniet er nog maar ff lekker van dat je er nog wat jonger uitziet
en als je er dan toch ouder uit wilt zien probeer
oogpotlood ( krijgen je ogen een mooiere oogopslag van)
niet te weinig mascara
maar let erop dat je er niet hoerig uit gaat zien…
en hakken ook echt niett doen hoor als je er niet op kunt lopen!

amen, act your own age.

doe een pushup bh aan…
draag hakken…
doe make up op…
draag oudere kleding…
en vraag je moeder voor meer tips.

Waarom wil je per se ouder lijken? Het is toch prima dat je eruit ziet als 1.62, als jij je ouder gaat voordoen dan je bent doe je je voor als iemand anders. Blijf gewoon lekker jezelf, er zijn superveel oudere meiden/vrouwen die juist jonger willen lijken dus ben blij (;

misschien kan je je hoofd volwassener laten lijken door een plastische ingreep.

HAHA great idea! X’D
not

@ Sweeetytjuh
je zegt dat je 12 bent maar op je profiel staat er dat je 14 bent???
oke…

Huh.

nette kleding, donkere kleur haar? :stuck_out_tongue:

Kilo’s make up?
Hakken?
Ik zou mezelf niet anders voor doen dan je bent, een jongen moet je leuk vinden om wíé je bent, niet om hoe je eruit ziet.

Ik heb juist het tegenovergestelde probleem, ik ben 12 en iemand op vakantie schatte me 15 haha.