Hoe lijk je ouder/volwassener?

Nou, hier is die dus… het hoe lijk je ouder/volwassener berichtje. Ik weet niet of die al bestaat ofzo, maar dus.
ik heb een probleem, ik wil graag ouder & volwassener lijken tegenover een jongen van 15 (hijs zow lekker) ik ben dertien en 1,62 lang. Ik heb best wel een ‘kiddy’ gezicht en heeft iemand makeup/kleding tips?
alvast bedankt !! (L)

mooie foundation, niet alleen mascara gebruiken, maar ook een donkere lijn op je bovenlid en maybe een beetje zwarte oogschaduw (niet te veel!) draag mooie getailleerde kleding in een rustige kleur, zwart staat altijd héel mooi, en iedereen eigenlijk wel. Maar het kan ook een lichtere kleur zijn dan zwart natuurlijk. Succes ermee ik hoop dat hij je opmerkt!

Rustige kleding. dus geen knal-roze ofzo.
en voor de rest; je kan er niet heel veel aan doen, denk ik.
Je bent hoe je bent & zo moet hij je ook accepteren.

misschien kan je je hoofd volwassener laten lijken door een plastische ingreep.

Doe drie meter foundation op, zoveel mascara dat de klonten eraan hangen, lipgloss die bijna van je lippen af druppelt, shirtjes met een decolloté tot aan je knie, push-up BH, enz.

Of je kan natuurlijk gewoon blijven zoals je bent.

:ok_woman:

hmm, wenkbrauwen epilerenv erandert je gezicht vaak wel …
gewoon jezelf blijven, ik bedoel, hij moet je ook leuk vinden zonder al die lagen make-up.

je vergeet de 10cm hoge pumps :pensive:

rustige kleding idd. Gewoon een egaal tshirt met een zwart of grijs giletje bijvoorbeeld… geen kinderkleding met hele figuren/tekst erop snapje.
Make up;
evt. een natuurlijke foundation
Mascara+oogpotlood.
je bent nog best jong dus ik zou het rustig opbouwen met de make up maar een laagje mascara + een zwart of donkerbruin lijntje kan geen kwaad vind ik=)

Ik zou dat laatste maar doen als je niet voor tienerhoer aangezien wilt worden.

Teken jezelf rimpels doe een grijze pruik op , pak een neppukkel met 2 haartjes eruit , doe zo’n grote harry potter bril op , pak de gordijn van je oma als kleed , wandelstok en zo zie je er veeeeeeeeeeeel ouder uit ^^

-Alleen mascara kan je van die poppenogen geven waardoor je juist jonger lijkt, dus daarom eyeliner
-niet te veel blusher
-matig zijn met heldere of knal kleurtjes
-donkere kleren laten je volwassener overkomen
-hakken
-in 1 kleur kleden laat je er langer uitzien waardoor je als ouder wordt aangezien
-wenkbrauwen epileren
-geen “kinderachtige” printjes
-geen staartjes
-decoleté…
-push up bh…

maar trouwens, dit zijn tips die van toepassing zijn als je in een disco probeert binnen te komen waar je te jong voor bent ofzo, als je een reden hebt om ouder te willen lijken. Wat jij hier verteld is geen reden. Wie gaat er nou helemaal veranderen voor een jongen van 15? Sorry ik zag het eigelijk nu pas haha. ow ow.

maar geloof me, wat je ook aanhebt, je komt gelijk veel ouder over als je je zo gedraagt. Dan gaan ze serieus denken dat je ouder bent. Niet gillen, lachen, heel hyper doen, te veel plagen en vaag praten met je vriendinnen of weet ik veel bij wie je bent. Gewoon rustig zijn, wel lachen, niet kinderachtig doen.

Hakken!

Hmm ik zie er ook jonger uit dan ik ben. Ik draag graag hakken, dan voel ik me ouder. Ik heb een klas overgeslagen en zit nu dus met 13 in de derde maar ik gedraag me niet heel volwassen ofzo XD Gewoon 13/14. Maar ik denk trouwens dat het hem meer zit in hoe jij je gedraagt. Als je je super kinderachtig opstelt tegenover die jongen krijgt hij ook een gevoel van: hee een ukkie van dertien. Kleding helpt wel, maar uiteindelijk gaat het erom hoe je doet en bent. Oh kut dit zei iemand voor me ook al merk ik nu XD

pumps of laarzen met een hak…

-

Ik weet niet. Met hakken en de juiste kleding (zoals de anderen al zeiden, iets donkerdere kleding)
maar je bent nog jong, je hoeft er echt niet volwassen uit te zien. Probeer niet te veel van je uiterlijk aan te trekken. Dat ga je binnen een paar jaar genoeg moeten doen.
Ik zie er ook véél jonger uit dan ik ben

JE moet je niet ouder gaan kleden. Stel hij vind je leuk dan ben je de 2e x dat hij je ziet opeens heel anders enzo. Hij moet op je vallen zoals je bent

Je moet je ten eerste al ‘volwassener’ gedragen, niet overdreven maar als een jongen merkt dat je niet zelfstandig overkomt is dat meestal afkerend.
Je kan met make up en kleding er wat ouder uitzien, maar overdrijf niet!
Bv hakken (niet te hoog! en je moet er kunnen op lopen! anders is het echt een not done!) als je puistjes hebt wat concealer, foundation, blush. Je ogen niet tè fel opmaken (zeker niet voor overdag) dat ziet er meestal wat dramatisch uit, zeker als je al een beetje een babyface hebt :wink:
Met kleding kan je ook best gewoon neutrale kleuren dragen, niet allemaal felle kleuren door elkaar, dat ziet er vaak nogal kinderachtig uit.

Veel zelfvertrouwen (maar niet teveel :stuck_out_tongue: )

Als hij je echt leuk vindt, maakt het leeftijdsverschil toch niets meer uit? Bijvoorbeeld: een vriendin van mij van 14 kreeg op haar 13e iets met een jongen van toen 16…