hoe lig jij?

hee,
rare vraag misschien, maar hoe liggen jullie als je slaapt xD want ik hoor altijd dat iedereen anders ligt, dus t leek me wel boeiend :3
ik zelf lig altijd met mn benen opgetrokken en dan op mn rechterzij. en echt, als ik dat niet doe kan ik gewoon niet slapen.

Op m’n buik.

Ik val altijd met m’n gezicht naar de muur in slaap, op m’n zij met m’n benen opgetrokken. En het ligt er dus aan waar het bed staat hoe ik in slaap val :stuck_out_tongue:

En ik word áltijd anders wakker, soms lig ik zelfs met m’n hoofd bij het voeteneind of naast het bed :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ga eerst half op mijn zij en buik liggen. als ik dan nog niet in slaap ben gevallen ga ik na een tijdje op mijn rug daarna weer op mijn zij en als ik dan nog niet slaap weer op mijn andere zij :’) Heb mijn benen altijd opgetrokken als ik op mijn zij lig.

Hele routine haha

In foetushouding met een knuffel.

Ook foetushouding maar dan zonder knuffel :stuck_out_tongue: en ik draai best vaak om.

in het begin altijd op m’n zij en ingekropen, daarna als ik na een paar minuten nog niet kan slapen, dan meestal op mijn rug en mijn armen zeg maar naast mijn hoofd en heel uitgebreid :’)… ja mijn vriend vind dat ook niet zo fijn als we in een 1 persoonsbed slapen :’).

ik lig op mn buik, met mijn rechterbeen opgetrokken en mijn hoofd naar rechts. met mijn linkerhand onder mn heup en mijn rechterhand onder mijn kussen.
heel raar lig ik, hahah.

slapen jullie ook wel eens met je hoofd bij je voeteneinde? ik vind dat zelf af en toe wel fijn, om gewoon een keertje t anders te doen dan anders (:

haha ik ging t uitproberen ligt best lekker!

Als ik in slaap val, lig ik op mijn buik, maar als ik slaap lig ik altijd op mijn zij.

op mijn arm, vet gek maarja ;p

Hahaha ik zie 't helemaal voor me xD
Ik lig als ik op m’n zij lig met mn benen opgetrokken zegmaar, en als ik op mijn rug lig met een been omhoog (mijn voet op t bed maar mijn knie in de lucht zegmaar :p)

In foetushouding :’)

Serieus hoe kunnen jullie op je buik liggen? Krijg je daar niet supererge nekpijn van?

ik werd een keer op mn arm wakker, en toen sliep mn hele arm ;o

^ Haha dat heb ik heel vaak!

http://i53.tinypic.com/2mhfrs7.jpg

die vond ik toepasselijk haha, want dat denk ik dan bijna altijd :’)

Dat deed ik vroeger heel vaak! (: Grappig dat je het zegt, ik heb het onlangs nog eens gedaan. (Toen ik me niet zo goed voelde weliswaar)

Over het algemeen op mijn buik trouwens, jammer dat het zo ongezond is maar anders val ik echt niet in slaap.

Je kan natuurlijk half op je zij en half op je buik liggen. Over het algemeen heb ik geen nekpijn 's morgens, maar vanaf ik stress heb zet het zich wel daar… Dus goed is het zeker niet.

Lepeltje lepeltje houding, maar dan solo :3

HAHAHAHA dat heb ik wel eens voor… hoor je ineens zo je arm naast je heen ploffen :crazy_face: probeer je dat ding omhoog te doen, hangt dat daar te bengelen… euhh