Hoe lezen jullie online een boek?

Het probleem is niet dat ik geen bibliotheek pas heb, alle boeken op het lijstje dat mijn lerares Nederlands ons gaf zijn al gereserveerd. Ik moet in een hele korte tijd een van die boeken lezen en ik kan dus niet wachten tot de boeken weer beschikbaar zijn.

Kopen kan ook niet want ik heb at the moment niet zoveel geld. Dat betekend dat er voor mij nog maar één optie open ligt: online. Een tijdje geleden heb ik boeken online (gratis) gedownload. Het punt is: Ik weet niet meer hoe ik dit heb gedaan. Hoe lezen jullie de boeken online?

Als je een ipad hebt is iBooks iig een aanrader, hoe je boeken download is voor mij helaas ook een raadsel… Sorry

Alleen via Ereader bestanden kan het volgens mij, als het echt boeken moeten zijn, anders kun je ook op chicklit.nl of wattpad kijken.

Je zou het kunnen proberen met torrents… Verder weet ik geen site ofzo.

Als het wat oudere literatuur is zou je het eventueel ook op de DBNL kunnen vinden. (www.dbnl.org)
Moet je wel even via google zoeken want de zoekmachine daarvan werkt voor geen meter.

Je kan ook gewoon gratis ebook intikken, en dan het boek dat je wilt lezen. Zo doe ik het altijd. Soms vind je resultaten, en soms niet…

Ik download altijd via torrentz + ik zit in een dropbox waar een hoop boeken staan. Welk boek moet je lezen?