Hoe leren jullie je woordjes en zinnetjes?

Heee!
Ik weet dat 'r al een algmeen topic is over hoe je moet leren, maar ik vroeg me af hoe jullie je woordjes leren. Met WRTS, of met opschrijven, of met doorlezen?
En leren jullie met muziek of zonder muziek op?
En mét of zonder msn aan?
xx

als ik uit mijn boek leer, leer ik zonder muziek. Ik houd dan zegmaar een blaadje op de woordjes en dan schrijf ik het woordje op en dan kijk ik wat het antwoord is en zo verder

en als ik op wrts leer, kan ik op de een of andere manier beter leren als er van die drukke muziek opstaat. Dan typ ik zegmaar de woordjes in op het ritme. Oke best wel vaag maarja xD

met wrts, zonder muziek en vooral zonder msn

www.wrts.nl
met muziek en msn en girlscene en alles ;p

www.wrts.nl

en ook kaartjes maken > de ene kant bijv; kaas, de andere kant dan; cheese
en dan jezelf overhoren

Ik leer soms met wrts als ik nog wel tijd heb maar dat ik het echt moet kennen.
en zonder msn enzo leer je wel sneller maja… dat is zooo verleidelijk xD
daarom kan ik soms echt vet lang met hw bezig zijn ( nu ligt mijn frans boek ook naast mij maarjah:P) En ik schrijf het op en zeg het zegmaar bij een taal. klinkt echt dom mar zo leer ik wel;) "k heb dyslexie daarom leer ik dat zo.
Succes met leren =)
kuus

ik gebruik zo’n leerprogramma

teach 2000 dan tik je de woordjes enzo in en dan gaat de computer je overhoren de woordjes worden er dan goed ingestampt!

Leert er niemand meer op de oude manier?
Gewoon je hand erop houden? Stampen?
Dat vind ik nog steeds de beste methode, een uur voordat de toets begint in de bus leren, en in de pauzes, de lessen ervoor…

xoxo

Ik chek eerst alle woorden die ik al ken. Die streep ik als het ware door. En de ovrige woorden leer ik af&toe met www.wrts.nl Zo niet , Dan leer ik het gewoon met pen&papier. Ik schrijf het woord een aantal keer op. Dat doe ik ook met overige woorden. op het laatst overhoor ik mezelf. En dan ken ik het meestal al.

(hihi,vat je me nogxD?)

www.wrts.nl
Ik kan woorden nooit leren als ik er alleen naar kijk, en met wrts leer je snel en het is ook niet heel erg saai.
Ik heb eigenlijk nooit msn aan als ik leer, maar heel soms wel muziek, maar dan merk ik wel dat ik me niet goed kan concentreren.