Hoe leg ik dit uit..

Ik heb sinds donderdag een vriend, lieve jongen en hij heeft echt mooie ogen!
Ik word alleen gek, en niet van hem maar van mezelf. Ik weet niet wat ik heb en ik
weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik probeer het wel

Afentoe heb ik echt zo’n verliefd gevoel als hij niet bij me is, vooral s’avonds.
Maar soms dan is dat gevoel totaal verdwenen. Dan denk ik bij mezelf klopt dit wel?
En als we wel met elkaar zijn doe ik altijd een beetje afstandelijk. Ik kan me de laatste
tijd wel wat makkelijker ‘binden/hechten’. Maar ik wil gewoon constant dat verliefde gevoel
of kan dat niet?
Ik hoop dat iemand hier mee kan helpen, want word er echt gek van!

verliefd zijn is bij iedereen anders.
ga bij jezelf na of je hem mist, of je zonder hem zou kunnen.
als het antwoord ja is, dan ben je misschien wel niet verliefd.

Dit had ik ook de eerste weken! Maar nu nog steeds een beetje maar het is wel een stuk minder. Als je aan de leuke grappige momenten denkt dan wil je echt graag bij hem zijn, maar soms dan is dat wat minder.

Bij mij kwam het denk ik, dat toen we nog niks hadden, het allemaal iets spannender was.

Je moet even voorstellen van, als je hem nooit meer zou zien, nooit meer een knuffel of een kusje zou mogen geven. Dat zou je toch niet willen?

En er komen nog genoeg leuke grappige momenten aan!

Maar ik snap jou wel, dit had ik ook en daar maakte ik me ook een beetje druk over

Ik heb dat vooral nu.
Soms zien we elkaar maar één keer in de week vanwege drukte.
De hele week ben ik verliefd, mis ik hem en wil ik hem zien.
Dan is het zover en liggen we saai in bed tv te kijken. Dan denk ik: okee, dikke doei.
Dus ik ben erachter dat mijn vriendje en ik dan iets leuks moeten ondernemen.

Misschien is de spanning eraf in jullie relatie? En voor de rest sluit ik me aan bij MJ555

Eh, ze zegt net: sinds Donderdag. Spanning eraf binnen een paar dagen? :crazy_face:

Maargoed, ik snap je wel,ik heb dat zelf ook. Dat verliefde gevoel heb ik soms, en soms helemaal niks.Verliefd zijn is niet alleen dat gevoel hebben, je begint ook van hem te houden, je mist hem als je niet bij hem bent, je wilt hem vaak spreken enzo. Ook al voel je het dan niet, je bent dan toch verliefd.

Je kunt niet constant dat verliefde gevoel hebben, dan zou je namelijk dood gaan… letterlijk. Je lichaam kan zoveel hormonen niet aan, daarom komen ze in vlagen.

wtf je naam…

Pfiew ben dus niet de enigste! Ik ga voorstellen om in de vakantie wat leuks te gaan doen samen, en verder wil ik ook echt niet zonder hem! Hij is zo lief!

sommigen kunnen dat gevoel niet altijd hebben bij niemand niet je bent gewoon een twijfelaar ofzo :sob::muscle:

hahaha

Ik heb nu ook een leuke jongen ontmoet. Schat van een jongen die alles voor me overheeft en de hele tijd dingen wil ondernemen en is redelijk knap. Maar het gevoel is niet echt aanwezig aan mijn kant, terwijl ik dit wel wil. Ik heb nu ook geen idee of ik het moet afkappen of door moet gaan om te kijken of het gevoel zich nog moet ontwikkelen…

Misschien ben je niet persee verliefd op hem, maar meer op het idee van een vriendje hebben, snapje wat ik bedoel? Misschien is het ook helemaal niet zo hoor, maar het zou kunnen.

Nog een met zelfde probleem hier. Is mijn vriend dan niet maar alsnog.
ik ben vrolijk als ik bij hem ben geweest, kan met de grootste grijns naar mijn mobiel kijken als hij wat stuurt. Maar ergens twijfel ik toch nog of ik echt verliefd op hem ben. Ik kijk nog even rustig aan en als ik jou was zou ik dat ook doen. Zolang je fijn vind om bij hem te zijn etc. zou ik nog even aankijken en anders eerlijk tegen hem zijn.

Je bent de eerste die het opmerkt. :’)

Je zegt dat je de laatste tijd wat makkelijker kan binden/hechten.
Had je in het verleden daar moeite mee? Of begon je als het met een jongen wat serieuzer werd aan alles te twijfelen van die jongen? En je bang bent dat je beter kan krijgen?

Ik had dit ook en nog steeds een beetje eigenlijk.

Als dat zo is betekend het dat je nog een beetje last hebt van bindingsangst.
Maar probeer je erover heen te zetten. Dat je nu een vriendje hebt is al een hele stap.

'T komt omdat ik Frans ben haha.

's Avonds voel ik me ook altijd anders. Overdag denk ik helder na, maar 's avonds wordt ik wat dromeriger. En het is logisch dat het allemaal nog wat onwennig is, maar dat komt omdat jullie nog aan het begin staan van jullie relatie. En het lijkt erop dat jullie elkaar nog niet eens zo heel lang persoonlijk kennen.