Hoi hoi,
Ik heb een nu 7 maanden een relatie met een jongen. We kennen elkaar al een jaar inmiddels. Ik heb nog nooit zn vrienden ontmoet en hij die an mij. Ik stel het wel steeds voor, maar hij heeft er geen zij in of kan niet. Nu stelde hij laatst eindelijk voor dat ik doe van hem leerde kennen. We zouden gaan stappen. Uiteindelijk had hij geen zin en zijn we dus met zn 2-en naar de film gegaan. Van de week stelde hij voor om zaterdag dan te gaan. Of ik mee wou? Ja tuurlijk! Want het lijkt me leuk om zijn vrienden ook eens te ontmoeten. Ook ben ik zaterdagavond vrij, normaal werk ik en hij irriteert zich daar kapot aan. Altijd als ik wel vrij ben, geef ik dat een maand van te voren aan. Hij zegt het te onthouden, maar plant altijd andere dingen dan.
Nu vroeg hij net wat ik zondag deed want hij gaat zaterdag uit en of hij dan zondag langs zou komen? Ik vertelde hem dat hij me van de week nog mee had gevraagd en nu zonder me ging. Het bleek fat zijn vrienden geen aanhang mee wouden.
Hoe kan ik hem aardig uitleggen dat ik dat lullig een klein beetje lullig vindt aangezien hij een maand geleden al wist dat ik vrij was, hij er rekenin mee zou houden en dat ik vind dat hij beter eerst met zn vrienden kan overleggen of ik uberhaupt mee mag.
Ja, hij moet ook dingen met alleen zn vrienden kunnen doen, maar dat doet hij de laatste tijd nogal vaak…