Hoe leer je lopen op pumps/hakken

Helloww girls x !

Ik heb over 2 weken een kerstgala op school en heb het perfecte jurkje al en de schoenen.
Het zijn pumps, hakken dus en ik kan alleen lopen op sleehakken omdat die je hele voet ondersteunen
en bij pumps alleen je tenen en je hiel ramp!! ramp!!! Maar mijn vraag luid hoe moet je op pumps lopen weet iemand hier andwoord op? Pleasee reageer ! xx

Je hebt heel veel filmpjes op YouTube waar ze je leren om stap voor stap op hakken te lopen (:

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/tips-voor-lopen-op-hakken-175237.0.html

oefenen

Inderdaad oefenen! En zorg dat je een beetje fijne ondergrond hebt om op te lopen; ik raad je bijvoorbeeld af om op laminaat te gaan oefenen. Ten eerste te veel lawaai, en ten tweede vind ik dat nogal glad.
Probeer ook een beetje op je lichaamshouding te letten. Sommige mensen gaan hun knieën buigen, of bovenlichaam iets naar achter hangen. Maar dat is niet nodig en het ziet er niet uit vind ik.

oefenen oefenen oefenen ziet lopen doet lopen

en neem ook platte schoentjes mee want wss wisselt iedereen halverwege de avond van schoenen :wink:

Handig dit!

Eerst wennen op sleehakken, daarna blokhak en dan voor het echte werk!

Ik kan er op zich wel op lopen, maar na een paar uur doet het bij mij ontzettend pijn. Iemand hier nog tips voor?
(geen blaren ofz, maar de houding van mijn voet zegmaar)

oefenen oefenen oefenen

Ik denk dat je daar niet veel aan kan doen. Als ik echt pijn heb door de houding van mijn voet, weet ik dat de hakken gewoon te hoog zijn. Dan staat mijn voet namelijk in een oncomfortabele positie.

Hier zijn al een aantal topics over, gebruik Google of de zoekfunctie even.