Hoe leer ik meer te accepteren?

Hoi allemaal :slightly_smiling_face:

De titel zegt het al haha. Bij mn vriendje dan, want ik heb heel veel moeite met plotselinge veranderingen. dus ineens: ik ga bij mijn vriend slapen, of ik ga niet met jou. Dan vind k dat heel rot, & dn weet ik niet hoe ik dat moet accepteren !

Als er een topic bestaat van dit, maar met meer reactie’s stuur het dan!
ik hoop dat jullie tips hebben :slightly_smiling_face: xx

Dit heb ik ook ja, wil dingen graag vroeg van tevoren weten, ik heb zo mijn vaste routines en raak een beetje van slag als iets ineens verandert. xD

Ja zo irritand is dat :frowning_face:. ik weet echt niet wat ik daaraan moet doen want dan krijg ik weer ruzie’s en alles…

Misschien helpt het als je je een beetje kan verplaatsen in zijn positie bij dat soort dingen. En erover praten dat je het soms vervelend vindt.

Mijn vriend heeft dat ook… Vind het soms ook vervelend maar hij kan er niet aan doen. (:

Ja … mischien helpt dat, het is zoiezo vervelend want ik plan alles. dus bijv: ik ga 7 uur naar hem toe, vrijdag bij em slapen en dit en dat doen. En als dat dan ineens niet meer gebeurd word ik boos en verdrietig en dn ontstaan er ruzie’s ik wil die ruzies niet meer… weten jullie hoe ik me in moet houden enz?