hoe laten jongens zien dat ze je leuk vinden?

hy,

ik vind dus een jongen leuk maar weet niet zeker of hij mij ook leuk vind
hij zit bij mij in de klas. misschien speelt het feit dat ik in een klas met een vriendin van mij en 15 jongens zit.
maar hoe gedragen jongens zich als ze je leuk vinden.
eigen ervaring?
hij is niet een verlegen type dus hij wordt nooit rood of zo
hoop dat jullie kunnen helpen

De meeste jongens hebben bij mij niet zo’n moeite het me gewoon te vertellen. Soms maken ze een move, soms niet. Dat kan bij jou ook verschillen, je zegt dat hij niet verlegen is, dus je kan er van uit gaan dat hij dan misschien wel zelf een move maakt of gewoon veel aandacht van je gaat vragen.

Hij kan ook hetzelfde over jou denken. Je kan zelf ook een move maken :slightly_smiling_face:

ga ff op youtube zoeken daar staan heeeeelllll veel dingen die best kloppen

Ze gedragen zich normaal, dus noemen je geen lekkerding zeggen geen: pssst psstt blabla :’)
Ze praten gewoon met je, net als een normale klasgenoten, maar geven je iets meer aandacht :’)

Je luisteren, ze zijn oprecht geïnteresseerd in jouw leven, ze zoeken uit hen zelf contact met je, ze kijken je recht aan in je ogen…

dit

Zucht, weer zo’n vraag.

1. Ze worden oranje
  2. Ze gaan rondjes draaien
  3. Ze gaan de macarena dansen
  4. Ze gaan bakstenen door je ruit gooien

Als de jongen in kwestie één van deze verschijnselen vertoont, dan is er een kans dat hij je leuk vind. Mocht hij ze alle vier vertonen, dan is het sowieso ware liefde en zijn jullie voor elkaar bestemd.

Geef gewoon normaal antwoord, ze vraagt het niet voor niets… Als ze het zou weten zou ze er toch niet naar vragen. Is het zo moeilijk om hier een antwoord op te geven. Zo ja, zoek ff een andere topic op en doe niet zo kinderachtig

Het punt is dat hier dus geen antwoord op bestaat. SIMPELWEG OMDAT DE ENE JONGEN DE ANDERE NIET IS. Bovendien, er bestaat ook zoiets als gevoel en intuïtie. Ik word het gewoon zo zat dat er meisjes bestaan die denken dat alle jongens hetzelfde zijn of dat jongens een gebruiksaanwijzing hebben. Zo van ‘als het lichtje groen wordt, vind hij je leuk’

I agree, wij meisjes gaan ook niet allemaal dezelfde dingen doen als we iemand leuk vinden.

^ Inderdaad. De ene jongen doet verlegen, de andere juist spontaan. De een vermijd je, de ander gaat je stalken. SIMPELWEG hoe een meisje dat ook op verschillende manieren kan doen. Wij kunnen niet ruiken hoe die jongen van jou hierop reageert.

sometimesleticiaa haha ik moet uiteindelijk altijd wel lachen om je reacties. snap dat het soms hard over kan komen op andere mensen maar uiteindelijk heb je wel gewoon een punt.

Ik denk inderdaad dat het gewoon ligt aan de jongen. Iedereen is anders en gedraagt zich dan ook anders.
Ik kan je wel mijn ervaring vertellen: Een niet-verlegen jongen kan je ook steeds ‘per ongeluk’ aanraken als hij je erg ziet zitten, of knuffelen vanuit het niets enz., of eigenlijk proberen ze gewoon van elke gelegenheid gebruik te maken je aan te raken al is het een schouderklopje. Verder zoeken ze steeds contact met je op. Maar dit geldt dus niet voor alle jongens, gewoon mijn ervaring. Succes

dat is eigenlijk bij elke jongen verschillend ;o

• Naar je kijken als hij denkt dat jij het niet door hebt.
  • In het voorbijgaan ‘perongeluk’ aanraken
  • In je ogen staren en blijven staren of juist wegkijken als hij verlegen is
  • Stuntelig doen terwijl hij dat normaal niet doet

:grinning_face_with_smiling_eyes:

altijd je even ‘perongelijk’ aanraken, of juist redenen zoeken om je aan te raken.
als hij veel naar je kijkt, knipoogt etc. Maar meestal voel je het zelf wel aan, als het goedzit.

Wow, vandaag werd iemand echt helemaal oranje en begon hij toertjes te draaien terwijl hij de macarena danste. Dan moet hij wel verliefd op me zijn. Maar het is blijkbaar geen ware liefde want hij gooide geen bakstenen door de ruit :cry:

Hahaha

He potjanverdikkeme! Volgende keer beter meid!

sometimesleticiaa,
whaahaa,
er heeft wel een keer een ander jongen voor mij het franse volkslied gezongen, terwijl hij voor mijn neus danste :stuck_out_tongue:
telt dat ook?

maar de jongen die ik leuk vind ( ik noem hem j)
j die kijkt heel vaak naar mij, mijn vriendin heeft hem wel eens betrapt toen hij naar mij keek ,en toen keek hij snel weg.
hij plaagt me ook vaak, en heeft al een paar keer gevraagd wie ik leuk vind,

maar andere keren toont hij weer minder interesse.
dus dan begin ik weer te twijfelen.