Hoe lang zijn condooms goed?

Ik weet dat de houdbaarheidsdatum op de verpakking staat, maar ik wil weten hoelang ze houdbaar zijn…
bijvoorbeeld als ze tot 2014 goed zijn, wanneer zijn ze dan aangeschaft? En dan vooral durex?

Ik vond namelijk condooms ergens in een laatje verstop bij me vriend… half lege verpakking(zo’n doosje) maar wij doen t nooit met condoom… Ik vraag me dus af of hij die met z’n ex nog kan hebben gebruikt… wat me sterk lijkt want daar had hij 5 jaar gelede mee (en volgens mij zijn condooms niet 9 jaar houdbaar…) of dat ie me een ander aan t klooien is…(er kunnen natuurlijk nog 10847929 andere redenen zijn maar ik zie dit toch wel beetje serieus… (of vinden jullie dat ik overdrijf!?) want hij is niet zo dat ie er rare dingen mee zou doen(zoals water in doen ofzo:P)

Hoop dat iemand mij kan helpen, ik zocht op internet maar daar stond ongeveer 3 jaar maar ik heb zelf gratis condooms en de ene zijn 5 jaar goed en de andere 4 jaar… en ik wil de preciese datum (A)
Dus wie gebruikt durex (weet niet of er verschil zit tussen de verschillende soorten) en kan mij vertellen hoe lang gelede zij die heeft gekocht en tot wanneer ze goed zijn?

Alvast bedankt.

P.s. applausje voor wie mijn verhaal volgt

Misschien heeft hij tussen die andere vriendin en jou wat scharrels gehad? Je kan het hem toch ook gewoon vragen, wanneer hij ze gekocht heeft en waarom.

Nee ik weet 190248239% dat er geen scharrels tussen haar en mij zaten…

bedankt voor je reactie.
Ik wil hem er ook mee confronteren maar dan wil ik wel zeker weten dat ik een sterk argument heb. als die dingen 8 jaar goed zijn ofzo dan kan het van zijn 1e vriendinnnetje zijn maar dat lijkt me sterk…

Waarom moet je een argument hebben dan? Je kan toch gewoon zeggen he ik zag condooms, wanneer heb je die nou gebruikt dan? Is toch een hele normale vraag als het je vriendje is. Heb je verder geen argumenten bij nodig toch. Wat hij antwoord moet je geloven want je kan niks anders dan dat. :slightly_smiling_face:

Ze zijn ongeveer 5 jaar houdbaar, maar het kan toch dat hij ze aangeschaft heeft voor het geval dat jullie ze nodig zouden hebben? Bovendien kun je het gewoon vragen, zo van: ‘Ik wilde je niet bespieden, maar ik kwam toevallig langs een pakje condooms… van wanneer zijn die?’

\staat op de verpakking toch???:wink:

Ik ga het ook wel gewoon aan hem vragen… maar ik vroeg me af hoelang hij ze al kan hebben…

bedankt voor de reacties

nou op het doosje staat tot 2013 en heb ze een jaar gelede gekocht dus ik weet niet wanneer jou vriend ze dan gekocht heeft maar dat kan niet heel lang geleden geweest zijn…

Hmm lastig, kan me voorstellen dat het je dwarszit, zou ik ook zeker hebben! Maar ik weet niet hoelang die dingen goed blijven.

Anders kijk je in de winkel op een doosje Durex. Het is nu 2010, en als er tot en met 2015 op staat, weet je dat het ongeveer 5 jaar is :stuck_out_tongue: En kan je terugrekenen.

Dankjewel Lovegoodx
Op t doosje staat 04/2014
Dus dan neem ik aan afgelopen jaar ergens?