Lijkt me wel grappig om te weten hoelang iedereen samen met iemand is geweest of hoelang verliefd (:
Ik nu 4 maandjes samen met m’n vriend, daarvoor 2 jaar lang verliefd geweest op een oudere jongen die mij nooit zag staan haha
Lijkt me wel grappig om te weten hoelang iedereen samen met iemand is geweest of hoelang verliefd (:
Ik nu 4 maandjes samen met m’n vriend, daarvoor 2 jaar lang verliefd geweest op een oudere jongen die mij nooit zag staan haha
Ik ben nog maar 1 keer écht écht verliefd geweest en heb een jaar knipperlicht met die jongen gehad.
aahw daar heb ik nu ook beetje last van echt kut is dat… Wil t liefst dat t gewoon altijd goed gaat haha maarja
Sinds augustus tot een paar weken terug. Toen besefte ik pas dat hij 40km toch echt te ver vond. Dus.
awww wat zonde ;(
M’n huidige relatie, 31 maanden bijna.
wow ik ben jaloers haha
Haha als ik erover nadenk is het wel heel erg lang, maar heb niet het gevoel dat het te lang duurt ofzo. Het zit gewoon goed zeg maar! Vond hem trouwens al twee jaar leuk voordat we met elkaar gingen.
Mn eerste echte relatie was 6 maanden ongeveer, maar met mn huidige relatie heb ik het volste vertrouwen dat ik daar wel overheen zal gaan (: ook al wonen we 150km van elkaar vandaan, ik ben echt gek op m!
mijn vriend en ik wonen 80 km uit elkaar en het gaat super! zitten dan ook wel bij elkaar op school maar toch
ik heb nu 1 jaar, 1 maand, 2 weken, en 2 dagen haha langste ever.
Bijna 16 maandjes nu hehe
1 maand ofzo .
22 maanden
mn huidige relatie. uhm 11 maand en … dagen ?
Mijn huidige relatie. Vijf jaar en 11 maanden (in januari zes jaar).
Nu 2 jaar alweer… en verliefd?! ehm 4 jaar ofzo… haha
Langste relatie: vier maanden ongeveer (inclusief de fase voor het ‘officiële gedoe’ dan)
Langste verliefdheid: 3 jaar. Nooit een echte relatie mee gehad maar altijd zo’n vreemd soort spanning.
En nu lekker geen vriend, niet verliefd, en heel, heel veel vrijheid en leuke dingen ZONDER rekening te houden met vriendlief die altijd iets te zeiken had =)
24 maanden
iets meer dan 3 maanden! met mijn vriend nu haha