Hoe lang seks?

Ik las mee in het topic over hoe vaak je seks hebt enzo, en ik las dat heel veel meiden het wel 4 keer op een dag deden. Ikzelf heb het gevoel dat ik ver onder het gemiddelde zit.
Nu zocht ik wat over op de duur van een gemiddelde vrijpartij, waaruit bleek dat slechts 20% van de mensen langer dan een kwartier hierover deden, en slechts 5% langer dan 30 minuten.
Als ik seks heb duurt het ruim een uur, vaak bijna twee uur. Nieuwsgierigheid knaagt nu ontzettend aan me om dit ook aan andere meiden te vragen :stuck_out_tongue:

Hoe lang duurt een gemiddelde vrijpartij bij jou?

Ik heb hier geen topic over kunnen terugvinden! Het spijt me als dit al eerder is gevraagd.

Poeh… soms maar 5 minuten, maar ook wel eens 2 uur. Denk gemiddeld half uur tot 3 kwartier.

Verschilt idd, soms een keertje 10 minuten, soms een uur, maar soms ook met voorspel en naspel enzo misschien wel 3 uur :flushed:

Halfuur tot een uur of zo

Dan zit ik ook ver onder het gemiddelde. Voor mij hoeft dat echt niet zo vaak. Maar als ik het doe met mijn vriend dan maken we er ook wel echt wat van. 2 uur dan of zo. Maakt het ook leuker als je het mij vraagt! :flushed:

Het is per persoon verschillend, je doet het wanneer je zin hebt

Echt seks gemiddeld kwartier denk ik, maar met voorspel ongeveer half uur. Maar soms ook korter of langer.

Ooh, haha, wij zitten denk ik wel wat onder het gemiddelde. Meestal maar een kwartier/20 minuten :cold_sweat:
Met voorspel natuurlijk wel een stuk langer, maar ik snap niet hoe de seks zelf echt 2 uur kan duren :’)

mijn record is 3 en een half uur. maar gemiddeld half uurtje ongeveer

Dit! Het hangt er echt vanaf.

Het is voor mij een beetje wat Geisterfahrer zegt, ik doe het niet zo veel met mijn vriend (behalve als het vakantie is, maar we werken ook allebei). Als we dan een keer de tijd hebben zitten we al snel aan seks van een uur of langer (voorspel niet meegerekend), gewoon omdat we dan zo veel “lust” hebben opgebouwd. Mijn vriend kan ook gewoon niet binnen een kwartier komen als we seks hebben :s

meestal wel rond een uur

Hangt per keer af. Mijn ex kon aan het begin niet korter dan een halfuur. Na een paar maanden werd dat veel minder. Toen was hij binnen 5 minuten klaar. Toen heeft hij een periode gehad dat hij zichzelf van te voren aftrok als ik zou komen zodat hij het langer kon volhouden :’) Als je voorspel mee rekent kan het inderdaad uren zijn :’)

bij mij ligt het er ook vaak aan hoe warm het buiten is. met 27 graden is het hoogstens een vluggertje dan echt goeie seks. of soms heb je er net even wat minder zin in als de andere keer. denk ook dat het gewoon per persoon verschilt.

2 uur? zo goed is mijn conditie niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bij ons is het ook erg wisselend. Mijn vriend vindt het vaak zo lekker dat hij soms heel snel komt :cold_sweat: maar daarom gebruiken wij Performa van Durex. Dat stelt het een beetje uit. Voor de rest… tja, met alles erbij (voor- en naspel) denk ik dat wij ook rond de 2 / 2,5 uur zitten. Maar soms kan een vluggertje ook erg leuk zijn :sex: