hey
ik ga zaterdag uit en ik wil heel graag hakken aan,
mijn probleem is, ik heb sowieso geen lage hakken en ik dans veel.
hoe kan ik het langst mogelijk op hakken lopen zonder dat me voeten heel zeer gaan doen
heeft iemand msichien tips?
xxx
hey
ik ga zaterdag uit en ik wil heel graag hakken aan,
mijn probleem is, ik heb sowieso geen lage hakken en ik dans veel.
hoe kan ik het langst mogelijk op hakken lopen zonder dat me voeten heel zeer gaan doen
heeft iemand msichien tips?
xxx
Niet, je voeten gaan toch wel zeer doen :’) Misschien dat een zooltje de pijn iets verzacht maar ik weet niet of je schoenen dan nog passen! Hakken met plateu doen trouwens minder zeer voor je voorvoet dan hakken die plat zijn van voren.
Ik sta er meestal 2 dagen op, je kan ook heel goedkoop verzachtende gel zooltjes kopen x
en de titel mag niet in hoofdletters.
jaa ik was van plan om hakken aan te doen met een plateu,
ik hoop dat zooltjes werken,
ik heb wel andere schoenen mee, maar ik zou zo graag een hele avond op hakken willen lopen.
ik loop zlef nogal vaak op hakken en heb nergens last van,
zooltjes kunnen inderdaad de pijn verzachten.
kan ik de titel nog veranderen dan ?
dan doe ik het in kleine letters hihi
x
moet ik dan normale zooltjes gebruiken?
of echt speciale zooltjes?
haha je kan trouwens ook inlegkruisjes als zooltje gebruiken(yeah i know very strange) maar t werkt! xd
Veel drinken! (Heel slecht iknow) maar zo heb ik t heel de avond volgehouden op hakken van 15cm. Heb er werkelijk niks van gevoeld!
@ Kimberley: Precies haha!
@ TS: Kussentjes kan je gewoon bij elke schoenwinkel kopen.
hahaha die inlegkruisjes zal ik onthouden haha,
en veel drinken is ook een goeie haha.
xxx
Ik drink niet bijzonder veel maar ik voel het altijd pas op het moment dat ik een club uitloop :’)
Ik heb met prom ook de hele avond hoge hakken aan gehad, maar aan het eind heb ik mooi sneakers aangetrokken haha :’). Bij ons liepen heel veel meisjes het laatste uur gewoon op sneakers.
Maarja, is natuurlijk anders met uitgaan. Dan zou ik inderdaad een zooltje proberen om de pijn te verzachten en gewoon door de pijn heen lopen/dansen.
heel erg bedankt voor de tips.
ik heb er inlegkruisjes in gedaan haha
en het heeft ook echt geholpen,
ik heb ook gewoon hakken met een plateau aan gedaan en ik heb de hele avond/nacht op hakken kunnen lopen haha
xxxxx
Bij mij doen open schoenen (met bandjes) altijd veel minder pijn dan helemaal dichte schoenen! En het word toch lekker weer dus kan dat prima.
Ik neem meestal een paar van mijn (niet al te zware) sneakers mee in mijn tas. Mocht ik er écht last van krijgen, dan kan ik ze wisselen.
Haha gelukkigg ))