hoe lang niet zwemmen met navelpiercing?

Ik wil misschien een navelpiercing laten zetten, maar het mag van mijn moeder pas als ik over ben, en dan mag ik hem in de zomervakantie. maar ik heb gehoord dat je dan een tijdje niet mag zwemmen, weet iemand hoe lang dat ongeveer is?
alvast bedankt =)
xx

even vragen aan de gene die hem gaat zetten?

Je mag wel in de zee zwemmen, maar je mag 6 weken niet in chloor zwemmen dacht ik!

ja maar ik wil hem misschien later laten zetten als ik een lange tijd niet mag zwemmen, vandaar dat k het eerst hier ff vraag :stuck_out_tongue:

Volgens mij is het helemaal niet zwemmen, dus ook niet in de zee. Voor 6 weken inderdaad.

je hoort altijd dat je niet mag zwemmen, maar ik denk dat dit eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Ik heb zelf 2 piercings en nooit rekening gehouden met zwemmen.
zee water lijkt me trouwens juist goed voor je navelpiercing, ontsmet juist t wondje :slightly_smiling_face:

Ze zeggen inderdaad 6 weken. Maar eigenlijk heb ik dat nooit echt gedaan, ik heb de dag erna gewoon gezwommen en het daarna goed ontsmet. Nooit last van gehad.

Je mag wel in zeewater inderdaad. Alleen je moet heel erg oppassen met het zand!

ik bedoelde dat je misschien kon bellen om het te vragen :slightly_smiling_face:

Waarom zou je niet mogen zwemmen?
Je gaat toch ook douchen in die 6 weken?
hoop ik voor je.
Ik heb er verder geen ervaring mee ofzo, maar mij lijkt het dat je mag zwemmen.
En anders, vraag het aan de piercer voor de zekerheid!
Ik hoop voor je dat je overgaat! :grinning:

ik ging gewoon zwemmen, enige wat ik deed was nadat ik het water uitkwam even met een mixje ( afgekoeld gekookd water met zeezout ) , nagespoeld en even bewogen en daarna heel goed afgedroogd ( handdoek & watjes/wattenstaafjes )
en voorderest goed er om heen insmeren dat je niet verbrand, had ik wel. en toen enorm veel pijn haha.

Je mag volgensmij niet zwemmen omdat ie dan te lang weekt in water.
over de zee heb ik eigelijk niet nagedacht :grinning: Zou best kunnen dat dat wel mag !
Ik heb trouwens wel een navelpiercing :wink: nu al n tijdje

Dit topic is 3 jaar oud. :3

Had ik niet op gelet.

Niet.