Hoe lang moet jij je vriendje missen?

Ja, ik herken het. De broer van mijn vriend zat zes maanden in Afghanistan. En hij had ook een vriendin. Nu nog steeds trouwens :ok_woman:

We overleven het ook heus wel. Alleen het idéé dat ze ‘zolang’ weg zijn… :wink:

Ik zie mijn popje pas zaterdag weer :frowning_face:
En in juli 8 daagjes niet, maar zo te horen heb ik niet te klagen hihi (a)

eerst 2 weken dan weekje thuis en dan weer een week dan gaan we samen 5 dagen naar antwerpen en dan weer bijna een hele week!
terwijl ik hem nu nog nooit langer niet heb gezien dan 3/4 dagen!
dus dat gaat lastig worden

3 dagen? haha

hij woont bij me:D

ik moet hem elke week 6 dagen missen :confused:
het langste tot nu toe is 2 weken…

Ja dat gaan we waarschijnlijk ook doen, hij komt misschien een weekje langs in Italie als ik op vakantie ben :slightly_smiling_face:, komt allemaal goed, ik overleef het heus wel, alhoewel ik hem wel heel erg zal missen…

langste tot nu toe is 1 week, maar het allerlangste
moet nog komen, 4 weken ;| vet erg, in die periode
hebben we ook een halfjaar en vind het echt niet
leuk dat we elkaar dan nieteens kunnen zien!

In het begin van onze relatie zag ik hem soms 3 weken niet en daarna was ik altijd in de weekenden bij hem en daarna heeft hij nog 2/3 maanden bij mij gewoond dus dan zag ik 'm iedere dag…

ik moet hem nu al 2 maanden missen…

Ik moet mijn vriendje tijdens de zomervakantie 2 maanden missen. Hij gaat naar Zuid-Afrika voor een soort van stage voor school. Hij moet daar 6 weken werken maar daarvoor gaat hij nog 2 weken met 2 MEISJES rondtrekken met een tentje. Leuk voor mij hoor! En hij heeft onze reis daarvoor afgezegd :frowning_face:. Ik was echt zo boos op hem!

@ Liezel
Oeff dat zou ik echt niet zomaar pikken:O en heb helemaal niet zomaar vergeven maarja;)

Mijn vriendje zit nu heerlijk met 5 andere jongens in BLANES! Wat toch wel echt bekend staat om : seks en uitgaan… Maarja hij belt/smst me heel trouw iedere dag;) Nog maar een weekje… en dan ben ik weer degene die lekker tegen hem aan kan kruipen i.p.v die sletjes daar;)

WAT EEN LUL OF IK ZOU EISEN OM MEE TE GAAN MAAR DAT HIJ JOU LAAT VALLEN VOOR ANDERE MEIDEN ECHT NOOOOOOOOOO GO

Een dikke maand ongeveer omdat ik in het zuiden van Frankrijk woon (en ook nog veel reis) en hij in Nederland…

Gadver ik moet mn vriendje 3 weken missen deze zomer en hij gaat met vrienden naar rennesse alleen ben daar best bang voor, ik vertrouw hem 100% alleen wil niet dat er van die stomme wijfen lopen xD… Maargoed daarna ga ik nog een weekend met hem weg :slightly_smiling_face:

@ Liezel; Je moet echt met hem gaan praten, dat hij zn vakantie opzegt met zn vriendin voor 2 andere meiden zegt wel iets :S

Ja ik weet echt gewoon ni goed wat ik nu moet doen. Velen hebben al gezegd da ik het gedaan moet maken als hij zoiets doet, maar dat vind ik precies een beetje overdreven. Ik zie hem echt wel graag. Maar ik kan het nog altijd niet geloven dat hij zomaar onze reis daarvoor afzegt. En ik mag er gewoon niet aan denken dat hij daar dan constant met 2 andere meisjes samen is. Ik vind het zo egoïstisch. En tijdens het schooljaar zie ik hem al zo weinig omdat wij allebei in een andere stad studeren en nu kan ik hem in de zomervakantie ook weer amper zien. Niet samen op reis gaan en leuke dingen doen.

Liezel echt bel hem voor mijn part nu meteen op en vraag of je langs kankomen om te praten, want je moet hem echt duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent! Kom op voor jezelf meid :wink:

Dat heb ik ook een beetje! mijne gaat ook naar Renesse, ik weet niet maar voor mij staat dat bekend als het neukparadijs! niet dat mijn vriend vreemd zal gaan, daar vertrouw ik hem meer dan 100% in, het is gewoon een gevoel dat je hebt, had ik vorrig jaar ook dat hij naar Texel ging met zijn vrienden, is gewoon goed gegaan (dûh!) maar ik snap wel wat je bedoeld :stuck_out_tongue:

Mee eens! Als mijn vriend dat zou doen, dat zou ik niet pikken en zou ik nog lang niet klaar met hem zijn… hij hoort andere meisjes niet boven jouw te verkiezen!

Dankjewel voor jullie raad :slightly_smiling_face:! Ik ga er zeker nog eens goed over praten met hem! En ik zal wel zien hoe het verder loopt dan … .

Ik zie hem nu deze week alleen heel af en toe op school, verder neit daarbuiten & van donderdag tot en met zondag of maandag is hij hier helemaal niet.
In de zomer vakantie ben ik eerst drie weken weg, in die laatste week daarvan gaat hij 10 dagen met vrienden naar Chersonissos (óók al een neukparadijs) & komt pas vijf dagen na mij thuis. Dan zijn we 8 dagen allebei in NL, maar heeft hij waarschijnlijk 10-daagse rijles & dan ga ik nog 8 dagen met mn vriendinnen naar Kos.

In totaal moet ik hem dus ongeveer 5 weken missen, miss wel 6/7 :frowning_face: