Hoe lang moet jij je vriendje missen?

Hallo Dames!

Mijn vriend is vandaag voor 4 weken (?!) vertrokken naar Oostenrijk… :flushed:
Hij zit daar namelijk voor het EK…
Maar ik vind 4 weken best wel lang…

Hoe lang hebben julllie jullie vriendje moeten missen?

xx

waarom ben je niet meegegaan:P?

euhm, 3 dagen was het langst haha…
in de zomervakantie zien we elkaar 1 week niet… maar opzich, valt wel mee vergeleken met jou… :slightly_smiling_face:

Ik heb vorig jaar mijn vriendje 2 weken moeten missen.
Dit jaar gaat hij niet op vakantie tenzij hij nog met zn maten wil gaan werken op Terschelling.

Heheh, ik had maar wát graag meegewild hoor, écht waar!

Maarja, het kost míj veel geld, en ik zit midden in tentamens… :frowning_face:

xx

ik moet mn vriendje echt te lang missen in de zomervakantie… eerst ga ik een week weg… dan zie ik hem een paar dagen… dan ga ik weer 3 weken weg, en in de laatste week gaat hij weer weg. dus ik zie hem echt 5 weken niet… :frowning_face:

Dat is ook erg lang ja… :astonished:

Kun je niet met hem mee op vakantie? En hij met jou?

-

Okee…

we wonen anderhalf uur bij elkaar vandaaan, mogen niet met trein en onze ouders hoeven bijna nooit bij elkaar in de buurt te zijn oftewel 5x in het jaar ofzoo teminste afgelope jaar was 5x :cry:

Ik zeur niet. Ik vroeg alleen hoelang jullie jullie vriendje moeten missen, en ik zei dat ik het lang duren vindt voordat hij weer terug komt.

haha, sorry was niet zo bedoelt !
maargoed, ik vraag me af hoe ik dit ga overleven… hebben jullie tips? :open_mouth:

Hehe, oké. We hebben in ieder geval allemaal het zelfde: We missen ons vriendje.
Hoe gaan we dit nou aanpakken? :wink:

Nou, ik zou zeggen, mailen, bellen, smsen, brieven sturen! :ok_woman:

Alleen wanneer 'ie in het buitenland zit, wordt bellen en smsen vreselijk duur…
Dus dat raad ik af… :cold_sweat:

Ik hoef deze vakantie m’n vriendje gelukkig niet te missen !
een weekend samen weg en daarna nog 2 weken met mijn ouders!
De rest; sterkte !

Jakkes, dat is vervelend! Ja, wij wonen ook een uur bij elkaar vandaan, maar hij heeft een auto. En ik mag gelukkig wél met de trein of bus van mijn ouders… ( dat mocht ik eerst nooit, maar ik heb héél lang gezeurd :wink: )

Moet je ook proberen, wie weet helpt het! =)

Heel lang. Hij woont veel te ver weg. Het lag helemaal niet in de planning om verliefd te worden op vakantie, en nu kan ik 'm niet meer laten gaan.

haha telefoon rekening wordt dan opeens héél hoog. :cold_sweat:
smsen en op hyves krabbelen en/of mailen enzo denk ik zeker wel !
brieven sturen gaat ook weer wat lastig denk ik (a)

meeeeerdere ideeën zijn welkom, ik kan voor de rest zelf ook niets verzinnen :astonished:.
en iets leuks nog voor dat hij weg gaat, wil ik doen, iemand daar misschien een ideetje voor? :slightly_smiling_face:

xx

Een foto van jezelf, bijv. op een kussen? :wink: Of iets leuks waarmee jullie samen iets hebben… zorg er dan wel voor dat je het niet vergeet mee te geven, dat over kwam mij dus… :cold_sweat:

Je kan voor een aantal dagen wat brieven schrijven.
Stop je er een foto van jullie samen in ofzo!

Moest mn vriendje een halfjaar missen toenie in Amerika zat voor zn opleiding. Kan me nu eeecht niet meer voorstellen dat ik dat heb volgehouden…

Dat valt dan nog mee, een vriendin van mij haar vriend was 5 maanden naar curaqou ofzo :stuck_out_tongue: dat is nóg langer! en ze konden alleen maar bellen etc.
Ikzelf heb hem gelukkig nog maar een week moeten missen! dit jaar 8 dagen als hij met zijn vrienden naar renesse gaat