Hoe lang moet ik nog blijven flirten?

Haayhaay!

Jullie zullen wel al veel topics hebben gelezen waarin staat “hoe moet ik flirten met de jongen die ik leuk vind” enzo, maar het is nog nét ietsje anders bij mij (:

Een ietwat oudere jongen - ik zet hier eff “L” ipv zijn naam - is te weten gekomen dat ik hem knap vind en sindsdien leek het er wel op dat hij dat wel leuk vindt.

• wanneer ik passeer kijkt en lacht hij
  • zijn vriend geeft hem een duw zodat L tegen me aan vliegt (;
  • hij is al een kort gesprek met mij begonnen, op de morgen dat hij tegen míjn kastje (locker) stond
  • op de koer draait hij hem naar mij toe zodat ik in zijn zicht sta

Best positief toch.

Maar het is precies dat hij niet kan, wil, durft praten met mij. Hij is wel wat verlegen zei 'n vriend van hem.

Elke avond dat ik thuiskom van school, denk ik weer “morgen zeg ik hem beslist hoi!”, maar dat durf ik telkens niet.

Nu zou ik HELP moeten zeggen, geef mij gewoon wat dingen/tips waar ik wat aan heb (:

Begin eerst met glimlachen, als hij terug glimlacht kan je de volgende dag hoi zeggen.
Je kan t ! En trouwens, wat heb je te verliezen? Als hij dan terug groet kun je ehhh over t weer beginnen ofzo x’D dat t zo koud en glad is. Of over die leraar waar je een hekel aan hebt ofzo.
Mkay, ik ben hier slecht in. Succes in ieder geval!

begin gewoon met lachen, misschien hoi, en de keer erop misschien een kort gesprekje? (werd hierboven al gezegd)

Ja inderdaad! Kan ik niet veel aan toevoegen :stuck_out_tongue:
Als hij nog eens kijkt en lacht als jij langskomt, lach je terug en zeg je ‘hee’ :slightly_smiling_face: Er hoeft niks achter te zitten, de volgende keer zegt hij dan sowieso ook wel hoi :stuck_out_tongue:

Het is in ieder geval duidelijk dat hij jou interessant vind, en andersom. Alleen één van jullie moet de eerste stap wel zetten. Kun je misschien niet via via aan z’n msn komen? dat gaat altijd wat makkelijk :]

Als je hem de volgende keer ziet, MOET je gewoon hoi zeggen. Zo’n leuke jongen kun je toch niet laten gaan? Hij vindt het waarschijnlijk alleen maar leuk :] Jullie hebben al een kort gesprekje gehad, dus het gaat eigenlijk hartstikke goed, toch?

Het lijkt wel of ik mezelf hoor praten toen hij nog bij me op school zat haha! Maar het begint in ieder geval met glimlachen, en gewoon lekker spontaan zijn. Anders is het te laat.

Gewoon lachen, als die lelijk terug kijkt. Dan kijk je niet meer
De volgene keer zeg je hoi, als hij wat terugzegt en jij wilt n gesprek beginnen kun je op school bijvoorbeeld vragen: Wat heb jij nu? (welk vak, dat vraag ik aan echt wel 1000 mensen op een dag) en zo komt er wel een gesprek. Zelf ben k nou ook niet degene die op iedereen zou afstappen.

maar niet geschoten is altijd mis… maak er wat van!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=DPHN link=topic=112073.msg3304555#msg3304555 date=1231448798]
Gewoon lachen, als die lelijk terug kijkt. Dan kijk je niet meer
De volgene keer zeg je hoi, als hij wat terugzegt en jij wilt n gesprek beginnen kun je op school bijvoorbeeld vragen: Wat heb jij nu? (welk vak, dat vraag ik aan echt wel 1000 mensen op een dag) en zo komt er wel een gesprek. Zelf ben k nou ook niet degene die op iedereen zou afstappen.

maar niet geschoten is altijd mis… maak er wat van![/quote]

Zoals iedereen al zegt: als je niets doet gebeurd er ook niets!
Hij durft niet en jij durft niet!
Ik weet zeker dat hij het heel erg leuk vind als jij hoi zegt of een klein gesprekje. Dan kun je eventueel zijn msn vragen (als je dat durft).
Je kunt ook even snuffelen op Hyves en daar staat ook vaak wel het msnadres op. Anders kun je hem nog toevoegen op Hyves en zo in contact komen. Ga ervoor! :grinning:

Echt dankjewel allemaal (:
Ik wil het echt proberen om hoi te zeggen hé, maar ofwel is het juiste moment er niet of is het heel druk in de gang en sta ik bijna tegen hem gepropt en durf ik het dan gewoon niet…

Msn, Hyves of Netlog is niet echt een optie. Hij heeft strenge ouders en mag bijna niet op de computer, heb me al suf gezocht en een vriendin van hem zei dat hij geen Netlog/Hyves heeft. (Jammergenoeg, want ik ben heeeeeuuul spontaan op Msn enzo!)
Ik heb wel zijn gsm nummer en we hebben al gesmst (maar nu is z’n gsm kapot).
Arrrg, voel mij zo zielig :d