Hoe lang kun jij iemand negeren?

Hoe lang kun jij iemand negeren?!
Ben best wel benieuwd haha!

Heel lang. Ligt er wel aan waar het over gaat

Jaa? Dat vind ik wel knap!
Ik praat echt zo weer haha

Ligt eraan wie het is :wink:

Lang. Maar ligt er ook aan wie het is en waarover het gaat.

Helemaal niet lang haha. Ik kan ook niet heel lang boos zijn op iemand enzo, het lukt me gewoon niet.

Voor altijd? Als ik iemand niet meer wil spreken dan doe ik dat ook niet meer.

Hmm, ligt eraan wie het is. Als het gewoon een voormalig vriendpersoon van me is dan wel heel lang, misschien wel voor altijd, maar mijn moeder of beste vriendinnen bijvoorbeeld maar voor 3 uur haha.

2 minuten precies

Ligt eraan.

Dit (tenzij het om familie gaat)

Mensen waarvan ik houd, kan ik echt niet lang negeren. Maar mensen waaraan ik een enorme hekel heb, kan ik tot in de eeuwigheid negeren.

Het ligt er bij mij ook aan wie het is… Ik kan iemand heeeeeel lang negeren, maar mensen die me kennen weten dat te doorbreken…

Ligt aan situatie en persoon

Als het moet… Voor altijd, ook als het familie is.

Dat ligt aan de situatie en wie.

Ligt aan de persoon. Ik negeer een meisje bijv. al 5 jaar omdat ik zo’n hekel aan haar heb. We hebben een keer ruzie gehad en toen werd zij zo ongelooflijk boos om iets doms wat ik niet had gedaan en heeft ze mij lopen uitschelden enzo. Ik kom haar best vaak tegen omdat we in dezelfde woonplaats wonen. Op de basisschool zijn we zelfs een tijdje goede vrienden geweest :stuck_out_tongue:
Ook negeer ik de meeste meisjes van mijn oude vriendengroep, gewwon omdat ik niet meer met ze wil praten, ze gingen opeens zo raar doen.

Mijn record is 3 jaar.

High five!

Ik ben er heel slecht in, maar ik heb echt een heel groot hekel aan ruzie etc dus dan praat ik het liever uit.