Aangezien ik de hele dag door met mijn vriend praat, en ik niet denk dat dit een gezonde situatie is… vroeg ik me af hoelang jullie op een dag contact met je vriend hebben? Hij meent namelijk dat het heel normaal is dat ik iedere dag non stop met hem praat.
ik heb geen vriend, dus up. :’)
Continu eigenlijk via Whatsapp, behalve als een van ons slaapt, werkt, sport, eet of gewoon met iets anders bezig is. Maar eigenlijk praten we wel gewoon de hele dag door, met pauzes dus.
Maar ik moet wel zeggen dat dat volgens mij niet ‘standaard’ is.
Doe ik ook vaak.
ik ook
Ik niet :’) Mijn vriend werkt elke dag van 12-12 meestal. Dus af en toe een paar whatsappjes en als hij vrij is zien we elkaar de hele dag
Hier ook zowat de hele dag door. Gewoon whatsappen en dan af en toe paar uurtjes niks als ik bijvoorbeeld moet werken, en 's avonds skypen we vaker. Moet wel zeggen dat dat ook het enige is, we zien elkaar bijna nooit vanwege lange afstands relatie.
Elke dag, maar hij heeft geen whatsapp dus niet de hele dag door. Denk iets van 10 smsjes per dag, maar heel soms ook geen :’)
Voor de mensen die ook non stop met hun vriend praten, ik snap niet hoe jullie het volhouden zonder gek te worden. Ik voel me al bijna schuldig als ik iets anders wil gaan doen, want dan kan ik hem geen aandacht geven. xD
Ik ben gek op mijn vriend, en ik heb hem continu wel iets te vertellen. Ik doe ook wel gewoon andere dingen tegelijk, hij ook, en het is echt niet dat er elke seconde Whatsappjes over en weer gaan (nouja ook wel, maar niet continu). Ik voel me er prettig bij en hij ook, en het is ook niet geforceerd ofzo.
Het probleem is dat mijn vriend niet echt veel andere dingen te doen heeft, eigenlijk alleen praten met mij. Maar aangezien ik wel andere dingen te doen heb gaat het af en toe moeilijk…
Mijn vriend en ik appen gedurende dag. Maar het is niet zo dat we de hele dag aan een stuk praten. We laten elkaar altijd weten waar we uithangen en met wie we zijn. Wel bellen we elke avond/nacht met elkaar.
Met mijn ‘crush’ praat ik de hele dag door via whatsapp.
Met mijn ex vriend praatte ik eigenlijk alleen over de telefoon als een van ons belde, toen hij nog ping had praatte we ook wel de hele dag.
Ik denk eigenlijk juist niet dat dit ongezond is. Toen mijn vriend nog ping had hadden we altijd veel minder ruzie dan toen hij het niet meer had. Contact is heel belangrijk.
We praten per dag gemiddeld 7 uurtjes per dag aan de telefoon.
En we zien elkaar om de 2 dagen. Vaak van 12 tot 10 .
Mijn vriend woont op 1,5 uur afstand van mij vandaan. Ik zie hem alleen in het weekend. (uitzondering vakanties)
Door de weeks bellen we zo’n 3 keer per week. En ik ben daar blij mee, want met mijn exen belde ik namelijk nooit. Ik merk dat dit veel leuker is, omdat je dan elkaars stem en emotie hoort. Met Whats App kan je dat namelijk niet zien of ‘voelen’.
Verder spreek ik hem op Whats App, dit is meestal in de avond. Omdat hij overdag werkt/school, en voor mij het zelfde. Ik hou er persoonlijk niet van om de hele dag te communiceren via die telefoontjes. Vind ik zo onpersoonlijk… Dus zodoende Appen we alleen in de avonduurtjes, denk ik zo’n 1,5 per avond ? Niet continue hoor, aan een ruk door. Zitten ook genoeg pauzes tussen. (Als de een moet sporten bijvoorbeeld)
En verder smachten we ernaar om elkaar te kunnen zien in het weekend. Ook leuker, want we hebben elkaar veeeeel meer te vertellen dan over die telefoon
Wij praten de hele dag door via whatsapp.
vind je dat niet een beetje onnodig? als je elkaar om de 2 dagen ziet, waarom bel je dan nog 7 uur per dag? hebben jullie elkaar echt zoveel te vertellen of is het vooral ‘ik hou van je’? (niet aanvallend bedoeld, gewoon nieuwschierig!)
Huh, hoe heb je in vredesnaam 7 uur ‘vrij’ dagelijks?
Ik denk dat ze bedoeld via whatsapp.
Hij is nu op vakantie met mijn ouders. 2 dagen had ik dus mijn bed alleen… zucht. Hij had daar geen internet, en hij mist me zo erg (mijn ouders zeiden dat hij zichzelf in slaap huilde) dat hij een internetbundel heeft gekocht. Nu spreken we elke dag nogsteeds de heledag door, ondanks dat hij in het buitenland zit.
Normale dagen ook de heledag door (tenzij hij een vergadering heeft).