Hoe lang besteden jullie per dag aan school?

Maar priggh, het is natuurlijk verschillend omdat de een in examenjaar zit de ander heeft vakantie de ander doet vmbo de ander havo de ander vwo of al een opleiding ect.
Het ligt er ook aan of je de stof snel opneemt of niet. Want de één heeft zijn huiswerk in een kwartier of en de ander moet er bijvoorbeeld 1 uur over doen. :woman_student:
(ligt er ook aan of je ondertussen ook nog andere dingen aan het doen bent lees: msnen, girlscene, muziek luisteren, tv kijken, internetten enz)

Vind je misschien dat je teveel tijd aan school besteed? Of zoek je gewoon een gemiddelde?

veel te lang maar gymnasium is moeilijk voor me, had eigelijk havo advies ofzo. gewoon huiswerk 1,5 uur. met pw erbij echt 24/7 behalve als ik engels heb. daar haal ik zonder te leren al een 9 op.

Gewoon maakwerk doe ik eigenlijk nooit meer, behalve als ik weet dat het gecontroleerd wordt en ik anders na moet blijven.
Als ik een pw heb leer ik uh ligt er aan, soms een half uurtje soms 2 uur.
En verslagen etc verschilt ook, met sommige ben ik in een kwartiertje klaar en aan sommige zit ik een hele avond.
Conclusie: ik heb geen idee.

met proefwerken een keertje doorlezen, woordjes wel leren.
huiswerk doe ik niet aan.

Huiswerk doe ik niet,
en als ik moet leren voor een pw/so, echt heel lang. Voor grieks meestal wel 1/2 uur bij een SO, omdat ik gewoon geen woordjes in m’n hoofd krijg.

nu 1 uur per dag, maar ga niet elke dag naar school i.v.m. ziekte …
maar normaal trouwens ook wel 1 uur ongeveer, soms iets meer soms iets minder

max. half uur.

Ik zit nu in gymnasium 4. Huiswerk doe ik nooit, maar voor proefwerken en so’s verschilt soms ben ik lang bezig (3 uur ofzo) en soms kort (kwartiertje).

Ik zit in 2 gym en ik maak en leer hw van de leraren die het
controleren. En voor een so/pw begin ik een dag van tevoren
en ben ik binnen drie uur klaar. Als het so/pw van een taal is
leer ik de woordjes twee dagen van tevoren (aa)
Xxxxx Claire

Grappig om te lezen dat d’r mensen zijn die nooit huiswerk maken :grinning:
Bij ons op vmbo moest je het gewoon maken, anders moest je nakomen. :ok_woman:

(Zelf vind ik huiswerk ook overbodig, maarja ik heb geen zin in straf) <_<