Hoe lang besteden jullie per dag aan school?

hoeveel tijd besteden jullie per dag aan school?

up.

Als ik geen proefwerken hoef te leren: niks. (slecht ik weet het)
Maar leren voor proefwerken en so’s doe ik net zolang tot ik het ken. Dat kan in 10 minuten of in 2 uur.

niks want ik ben klaar :astonished:

Niets want ik heb geen school meer :grinning:

Oke sorry, ben gewoon blij dat het er op zit.

echt heel lang. soms wel de hele dag :confused:

maar dat komt ook omdat ik altijd uitstel

Geen. Behalve als ik toetsen moet leren, dan besteed ik er tussen de 10 en 1,5 uur aan denk ik.

School? Wat is dat? :confused:

Te weinig, als ik een SO / PW heb een kwartier en dan heb ik een 8. En als ik alleen huiswerk heb (wat wordt gecontroleert) dan besteed ik er 5 minuten aan. Hoeft ook niet zoveel te zijn van mij, want het gaat allemaal oké omdat ik stiekem toch wel onder mijn niveau zit.

Tot mijn huiswerk af is.
Of tot ik de toets uit me hoofd weet :heart_eyes_cat:

En als ik klaar ben. :beers:

op de middelbare een half uur als ik een toets had, anders nooit.

nu ben ik zowat de hele dag bezig met school, maar dat komt ook omdat ik een drukke periode heb. nu moet ik dus ook weer verder werken!

Niks, examenjaar he;)

Niks ook niet op school.

the same.

Nouja, dat verschilt per dag. De ene dag doe ik niets, maar dan ben ik de volgende keer 4 uur bezig omdat ik het weer eens uitstelde.

En heel vaak is het uitstellen niet eens mijn schuld, want als ik een schema zou opstellen zou ik nog alle vrije tijd van de wereld overhebben, maar om de een of andere reden kan ik me er nooit aanhouden omdat er altijd iets tussenkomt >.<

helemaal niks !

Met geluk een kwartier :’)

Een half uur is veel voor mij! In toetsweken lees ik iets een keer door, dus hooguit een uur per toets I think.

Niks meer!
Heb vakantie sinds vandaag (a)
Sorry ik ben blij.

niks , ik doe geen huiswerk x]
in de toetsweek leer ik 2uur per dag denk ik.