Hoe laat staan jullie op om naar school te gaan?

Heej,
Hoe laat staan jullie op om naar school te gaan? En hoelang fietsen/of iets anders jullie erover?

Ikzelf sta om kwart voor 8 op en fiets dan in 5 min naar school toe. Waar ik net voor de 2e bel ben.

En jullie? Mij lijkt het wel leuk om te weten wat jullie doen…

6.15 wekker - 6.45 eruit :’) - 7.30 naar school, om dan 45 min. te fietsen.
it’s a good life!

6.45 en dan ga ik 7.30 weg. Dan ben ik ong. 7.50 op school, 10 minuten voor de bel.

Voor werk; 6 uur op staan, 6:45 word ik opgehaald en om half 8 begin ik met werken.

6:30 gaat mijn wekker, vaak ben ik er tussen zeven en half acht pas uit.
Dan vertrek ik iets voor achten en duurt het een kwartier a twintig minuten voordat ik er ben.

6.45 gaat mijn wekker en om 8.00 ga ik naar school daar ben ik dan 8.15 en op school en om 8.20 begint de les.
Ja ik neem er de tijd voor 's ochtends.

6.25 opstaan, 7.20 gaan fietsen en om 8.10 op school aankomen.

7.00 wekker
7.15 uiteindelijk uit bed.
8.00 eten
8.20 fietsen
8.30 net optijd voor de bel

als ik om kwart voor 9 op sgool moet zijn sta ik om 6.45 op. dan ga ik om 7.30 de deur uit voor de trein. 8uur op station. 8.10 de bus.

Ik sta 7 uur op, ga 5 voor 8 weg en ben dan in 10 minuten fietsen wel op school (:

10 voor 7 wekker
7 uur uit bed
kwart voor 8 eten
10 voor half 8 fietsen
half 9 net op school ^^

als ik om 8 uur moet gaan, sta ik om 7:30 op
Maar ik heb nu lekker vakantie!

als ik kwart over 8 op school wil zijn.
moet ik er om 7uur uit

Dat ligt eraan hoe laat ik moet beginnen, maar als ik het eerste uur begin om kwart over 8, dan sta ik over het algemeen om 7 uur/kwart over 7 op en vertrek ik om ongeveer 8 uur van huis om te fietsen.

Maar ik begin maar 2x in de week het eerste uur dus meestal ben ik later wakker.

7 uur opstaan.
8 uur naar school
half 9 op school.

maar nu werk ik en moet ik er half 6 uit om 7 uur te beginnen.

ik sta om 7 uur op, en dan om kwart voor 8 op de fiets naar school (5 minuten fietsen).

wekker gaat om half zeven
om tien over zeven stap ik op de fiets
om acht uur begint school
maar als ik met de scooter ga
hoef ik pas half acht weg (:

Vaak rond 5.30, ik ga eerst altijd wandelen. :’) Dan ben ik om 6.30 ergens weer thuis en dan maak ik mezelf klaar om rond een uur of 8 naar school te gaan. Veel mensen verklaren mij voor gek haha. Maar in de ochtend in een mooie omgeving wandelen is echt het leukste wat er is.

Ligt eraan hoe laat ik moet beginnen. Maar als ik om 9 uur moet beginnen moet ik er om 5.40 uit, 6.40 op de fiets. 7.00 met de trein, 8.30 lopen, 8.45 op de universiteit.

Ik sta als ik het 1e moet om 6 uur op.
(en als ik 2e moet een uur later etc)

+ het is iets van 10 minuten naar school fietsen