hoe laat sta je op?

ik wil weten hoe laat jullie voor school opstaat en wat doen jullie in die tijd.

Ik sta op om 6.25 en ga naar school om 6.50.
Ik maak koffie voor in een thermoskan, kleed me aan, doe mijn make-up en poets mijn tanden.

Ik sta om 7.15 op en ga om half 9 bij huis weg. Ik smeer brood voor de tussen de middag, pak mn tas in, ontbijten en daarna douchen etc (make up, tanden poetsen, aankleden etc)

Het uur verschilt elke dag, maar ik sta altijd ongeveer anderhalf uur voor de aanvang van m’n les op.

Kwart voor acht

Elke dag om 7.00, ik vertrek om 8.00 van huis.
Nu niet want ik ben ziek

Beterschap ^^

Soms 5:30, soms 6:30, soms later. In het weekend meestal rond 9:00-9:30

5:30 en 7:30 vertrekken naar station.

7:00 en pak de bus om 7:45. In de tussentijd kleed ik me aan, doe ik mijn haar en eet ik snel wat

verschilt elke dag. Maar als ik college heb om 9u sta ik tussen 6 en half 7 op. Dan ga ik douchen, koffie zetten, sigaret roken, ontbijten, kleding uitzoeken, make-up doen en haar doen, en dan om half 9 weg.
Ik ben absoluut geen ochtendmens en ontzettend traag 's ochtends, vandaar dat ik zoveel tijd neem. Ervaring leert namelijk dat ik, als ik later opsta, gewoon echt te laat kom.

Anderhalfuur voordat ik op school moet zijn.

Als ik om 07:40 de bus moet hebben, sta ik om 06:45 op (de bus stopt voor mijn huis). Ik sta meestal een uur voor ik ergens heen moet op. Als ik moet douchen 1,5 uur eerder, dan kan ik lekker rustig aandoen.

Wanneer mijn les begint om 5 na half 9, moet ik ten laatste opstaan om kwart voor 7 om dan te vertrekken om half 8 met de auto.

Een uurtje voordat ik weg moet sta ik op. Meestal ga ik eerst douchen, dan ontbijten en dan heb ik nog een kwartiertje voor m’n make up en tanden poetsen.

Ik sta om 9 uur op. Dan neem ik ontbijt, ga ik douchen, aankleden, haar en make-up doen en een beetje tv kijken of de krant lezen en dan vertrek ik om 10.30 naar college. :’)

Ik heb altijd mn wekker 3 kwartier van de voren staan en dan blijf ik nog een kwartier in me bedje liggen. Dan in het half uur aankleden, make-up en me haar doen… eten doe ik op school :’)

Ik sta om 7:15 op en moet om 8:50 op school zijn.

Wekker was bij mij altijd 8u, dan 8.30u eruit, koffie met plak ontbijtkoek eten, wassen/aankleden/gezicht reinigen/makeup/sieraden/haar, dan was ik klaar om 9.30u en ging ik ontbijten tot 10u (ruim ontbijt haha). Dan tanden poetsen en om 10.15u stond de taxi voor de deur en begon mijn les om 12u.

Dat was een hel, haha.
Toen het fysiek beter ging, ging ik ook wel eens blok eerder weg, dan was alles anderhalf uur vroeger.
Nu ben ik schoolloos, maar word wel 8.30u wakker en ga er 9u/9.30u uit.

Wekker staat meestal half 8, dan ga ik eerst douchen als ik een beetje op tijd uit mijn bed ben gekomen, haar doen, aankleden, soms make up, sieraden en dat soort dingen, dan ontbijten en tandenpoetsen en rond kwart over 8 weg, les begint om half 9.

In het weekend maakt het niets uit maar meestal word ik uit mezelf wakker om een uur of 9 en ga ik dan niets doen totdat ik ergens heen moet. :’)