hoe laat jij je haar knippen? #kapper

Hey meiden,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik na reacties dit weer zal laten verwijderen, maar omdat ik echt even hulp nodig ben en niemand ergens anders reageerd probeer ik het zo even.

Ik ga binnenkot naar de kapper, en vind mijn haar zoals het nu is niet mooi meer. Ik heb extreem dik haar en ook redelijk lang. Ik heb nu vooral een beetje een apparte slag in mijn haar maar vrowger had ik echt krullen… ik heb de laatste tijd wer enorm last van hoofdpijn door de zwaarte van mijn haar. Maar goed… ik ga dus naar de kapper en laat het sobieso uitdunnen en een groot stuk eraf. Verder weet ik het niet echt. Want als je dim baar kort knipt staat het heel wijd! Heeft iemand tips? Hoe kan ik het laten knippen. Wat staat leuk. Hoe hou ik mijn haar mooi enz.

#vraagdekapper

De lange bob die valt net op je schouders of net er onder dat is het kapsel van 2015.

ik heb zelf een beetje slag in mijn haar en ik laat het altijd in een V knippen. Ik stijl ook altijd mijn haar en dan zie je dat V ook terug, persoonlijk vind ik dat wel mooi, maar je kan het wel even googlen. Aangezien je het wil uitdunnen misschien in laagjes en dan in een V ?

Ik vind het bij dik haar altijd wel mooi als het tot net wat boven je bhbandje komt!