Hoe laat je weten dat je hem leuk vind? Hoe geef je subtiele hints?

Hee iedereen,

Ik vind een jongen uit mn klas leuk en wil dat laten weten aan hem of hem in ieder geval een soort van hints geven. Hoe pakken jullie dat aan?:face_with_raised_eyebrow: Het kan zijn dat hij mij ook leuk vind want hij plaagt me vaak en probeert me aan het lachen te krijgen.

Ik hoop op veel reacties!! (is echt hard nodig)

xxx Sanne :wink: (er zijn hier btw al topics van maar daar dwalen ze een beetje van het onderwerp af)

• knipogen :wink:
  • zijn nummer vragen en dan een beetje flirten
  • op de chat een subtiel kusje zetten (niet hele tijd!)
  • als hij je plaagt gewoon lachen en meegaan met de flow

Gewoon proberen zo vaak mogelijk in zijn buurt te zijn (niet op het stalkerige af natuurlijk) en hem gewoon wat meer aandacht geven als jullie bijvoorbeeld in een groepje staan te praten dan anderen. En subtiele glimlachjes, etc.

Lach met z’n humor, kijk subtiel naar hem en glimlach als hij terug kijkt, voeg hem toe op facebook of vraag zijn nummer, vraag hem bv. iets dat je niet snapt van de les,…

heb ik allemaal al geprobeerd. Hij doet wel leuk mee enzo maar hij durft verder volgens mij geen actie te onder nemen.

Hoe zeg ik hem dat ik hem leuk vind? (Via Whatsapp of iets is laf of niet?)

ik zou nog wat wachten , doe ik nog altijd LOL
hij is mijn beste vriend dus is best wel moeilijk :s
is het gewoon het plagerige plagerige of is het echt van hee joehoee ik wil dat je me ziet gedoe ?

Zelfde probleem

Ik zou niet gaan zeggen heeeey ik vind je leuk!
Maar wat altijd goed helpt, is hem aan te raken, bijvoorbeeld als je naast hem zit en hij dolt weer met je, dan gewoon je hand op zijn arm leggen en iets zeggen van “hou op! haha” en hem dan recht aankijken!
Dat is echt een duidelijke hint en hij kan dan in jou ogen kijken terwijl jou hand op zijn arm ligt. Misschien heeft hij dan ook wel zoiets van; “hey nooit gezien hoe leuk ze eigenlijk is”!
Maar don’t worry if its meant to be it will find its way!
xx cz

Jongens begrijpen bijna nooit hints.

Praten jullie al veel met elkaar en ken je hem ook al best aardig? Want dan zou ik gewoon het initiatief nemen en hem een keertje mee uitvragen! Zoals Italian_food hierboven ook al zegt zijn jongens nou niet bepaald van de ‘subtiele hints’ opvangen en hij vindt het waarschijnlijk alleen maar stoer als jij de eerste stap zet.

Als je nog subtiele hints wilt toepassen; veel lachen, hem aanraken, vragen of hij je met dingen wil helpen, hem een beetje plagen, dat soort dingen. Succes!

Hier ben ik het mee eens. Jongens snappen hints nooit dus je kan beter gewoon maar het initiatief nemen. Je hoeft hem ook niet perse meteen te vertellen dat je hem leuk vindt, maar je kan ook vragen of hij een keertje wat leuks met je gaat doen.

ff een antwoord op de vragen:

• hij plaagt echt op de manier van: halo, zie je me?? Krijg ik aandacht ?? :slightly_smiling_face:
  • ik ken hem al vanaf de eerste klas alleen ga pas sinds een paar maanden een beetje met hem om.

Wel fijn idee om te weten dat ik niet als enige met dit probleem zit.

Ik wil het hem nu wel zeggen (face to face) alleen punt 1 is dat ik niet weer hoe en punt 2 we zijn nooit echt met zn tweeĂŤn (moet ik hem dan apart vragen ofzo want dat komt ook zo stom over of niet?)

xx