Hoe laat je jezelf dikker lijken met name je buik

Hallo meiden,

Inderdaad vreemde vraag misschien, normaal zou de vraag zijn hoe lijk je slanker maar ja ik heb juist de tegenover gestelde vraag hah ! Ik ben nou eenmaal heel mager en veel eten helpt daarbij niet, ik loop er zelfs voor bij een diëtiste :flushed:. Ik wil graag normale kleren aan kunnen zoals strakkere shirtjes, maar ik weet niet hoe ik mijn buik dikker laat lijken.

Hebben jullie tips?

xx

Je bent zoals je bent.
Lijkt me een beetje onnodig om je dan anders voor te doen.

Als je eenmaal een beetje aankomt met hulp van de diëtiste ga je er vanzelf anders uitzien!

Ja dat is waar, alleen is het probleem dat ik gewoon echt niet aankom. En aangezien ik binnenkort weer veel feestjes heb…

Veel laagjes dragen, als je bijvoorbeeld een leuk strak shirtje aan wilt dan doe je daar gewoon nog 2 strakke zwarte hemdjes bijv onder, zo lijkt het alsof je ietsjes dikker bent. En dan doe je daar bijvoorbeeld een vestje bij. Of je doet een wijder shirtje aan met een riempje om je taille, zo worden je vormen duidelijker. Ook zorgen dat je goed rechtop loopt want als je krom gaat lopen lijk je slungeliger en dat accentueert juist dat je dun bent. Succes :slightly_smiling_face:

Dat ga ik eens uitproberen, Dankjewel !

Ik dacht inderdaad ook meteen aan wijdere shirtjes :slightly_smiling_face:

100 citaten :’)
Maar inderdaad, ze heeft wel gelijk

Wijdere kleding. Net in de mode, maar niet voor iedereen weggelegd :slightly_smiling_face:

etuuuuh
zo weinig mogelijk bewegen (wel 30 min. per dag, dat heb je nodig)

Ik vind dat juuuuuuuuuuist mooi als je een slanke buik hebt haha!

Veel granen eten, wit brood en shit. Of zwanger worden.