Hoe laat je iemand subtiel merken dat je hem leuker dan leuk vind?

Ja, ik wil het eigenlijk best graag een keer duidelijk maken, anders zal ik later met die ene vraag blijven zitten. Maar hoe doe ik het subtiel, zonder dat het hem meteen opvalt, maar hij wel gaat denken van :“Oh… hé!”

Dat wil ik ook wel eens weten, ik zit met precies hetzelfde probleem :slightly_smiling_face:

Is die jongen een vriend van je of ken je hem nauwelijks? Want aan de hand daarvan is het beter te bepalen wat je kunt doen… Het is natuurlijk anders wanneer je hem nauwelijks of heel goed kent.

Uhh… ik flirt dan meestal.

Dat advies heb ik ook nodig :slightly_smiling_face:

Ik wil dat ook weten!
Ik ben beste vrienden met diegene

Zeggen dat je graag op zijn hoofd wil zitten.

Ja of vragen of hij op jouw hoofd wil zitten

Je wil het heen duidelijk maken maar wel subtiel. Dat kan niet. Of je zegt hey Ik vind je leuk of je doet niks. Jongens snappen subtiele hints niet. Tenzij je heel overdreven flirt maar dan kun je het net zo goed meteen zeggen .

Dit. Ik dacht bij mijn crush ook dat mijn subtiele hints duidelijk genoeg waren, maar dacht hij dat ik de boot afhield.

Jongens doen niet aan (subtiele) hints dus ik ik vrees dat dit niet gaat lukken :")

Oke, *gezicht dan.

Haha de jongen waar ik nu mee bezig ben had de subtiele hints wél door, denk dat t wel verschilt per persoon

Bij mij gaat dat echt automatisch

[size=2]Mijn vriendje zag ook niet dat ik hem leuk vond(hij dacht zelfs dat ik iemand anders leuk vond) terwijl iedereen om hem heen dat wel doorhad en het zelfs tegen hem zeiden. Hij geloofde het pas toen we hadden afgesproken, ik hem had gezoend EN het had gezegd. Ik hou wel heel veel van hem hoor!!! Maar hij is zo naiëf soms

Haha inderdaad sommige jongens snappen t gewoon niet als je hints geeft -.-

Zeg het hem, facetoface. Alleen liep dit bij mij meestal niet goed af, dus ik adviseer eerst om flink te flirten.

Jongens snappen subtiele hints idd niet.

Gewoon zeggen of laat 'n vriendin naar 'm toe gaan om te kijken wat hij van jou vindt. Dan moet hij het wel snappen, lijkt me.

Trouwens gelukkig ben ik niet de enige die heeft dat ze die hints niet snappen :bowing_man: Bij mij was t zo ik vroeg zal ik eerder een skateboard of longboard kopen toen hele uitleg van em dus ik zeg zo ik ken niet echt iemand die skateboard dus dan is t een beetje saai en niemand kan t me leren… Zegt die ohja das niet handig
Mn bedoeling was dus dat hij t me ging aanleren… Soms zijn ze zo dom eh…

Maar voor jou een tip. Ga gewoon eerst is een beetje met hem praten en dan vraag je gewoon een keer zijn nummer. En gewoon gaan praten dan! Deed ik ook

Dan moet je zeggen, hey, jij kan het mij leren!