Hoe laat je hem los...

Ik heb in augustus vorig jaar een jongen ontmoet,Tim, we msn’den en pingden al gauw de hele dag door, vanaf het eerste gesprek was er een klik tussen hem en mij. Hij bleek op de school naast mij te zitten, en ik heb hem op een dag opgezocht.
Toen hebben we lang gepraat en het klikte net zo erg als op ping.
Ik had nooit zo iemand als hij ontmoet, hij was anders dan alle andere jongens en was vrienden met iedereen, ik kon over alles praten met hem. Toen ik een vriendje kreeg begon hij steeds onopvallend dichter bij me te komen, en ik merkte dat ik gevoelens voor hem kreeg te krijgen. Op een avond hebben we samen afgesproken en toen hebben we zo erg gelachen, toen wist ik zeker dat ik hem wou en ik maakte het uit met mijn vriend. Daarna deed Tim opeens afstandelijker en droger tegen me, daardoor begon ik hem nog leuker te vinden.
Hij maakte me heel erg in de war, de ene keer praatte die droog met me en de andere keer was het net zoals anders en lachte ik me helemaal stuk om hem, hij begon mijn beste vriend te worden en we pingden weer de hele dag door.
Mijn vriendinnen vonden hem een eikel, omdat hij telkens zo afwisselend met me omging. Ik werd steeds wanhopiger, ik was zo verliefd op hem maar ik wist dat hij dat waarschijnlijk niet was. Hij is een jongen die niet geeft om de gevoelens van meisjes, hij weet dat veel meisjes hem leuk vinden en daardoor heeft hij een heel groot ego.
Ik werd zo wanhopig dat ik alles probeerde te doen om hem te krijgen, tot het mis ging.
In december had ik afgesproken bij een vriendin te slapen, zij woonde toevallig tegenover hem. Toen hij hoorde dat ik naar een feest zou gaan daar, vroeg hij of hij ook mocht komen. We spraken na het feest af bij het huis van mijn vriendin, we hebben wat gedronken en gezellig gepraat, 3 uur is hij terug naar huis gegaan. Ik was teleurgesteld, ik had meer verwacht en was bang dat hij me saai zou vinden. Daardoor ben ik te ver gegaan. De week daarna sprak ik weer af met die vriendin, en weer vroeg Tim of hij langs mocht komen. Ik was enorm blij, en mijn vriendin en ik hadden een fles malibu en el picu gehaald zodat ik wat losser zou worden. Hier ging het mis, ik dronk te snel en werd al heel gauw helemaal dronken. Ik herinner me nog dat iik buiten in de regen op de stoep ben gaan zitten en hem heb gebeld hoe laat hij zou komen, hij zou komen met nog 2 vrienden. Daarna weet ik niet meer wat gebeurd is, het volgende moment werd ik wakker in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging.
Ik heb na deze avond zoveel problemen thuis gekregen, ben bijna uit huis geplaatst en allemaal door hem, en hij weet het niet eens…
Toen die vriendin op bezoek kwam in het ziekenhuis heeft ze me alles verteld.
Tim was gekomen en ik heb me als een mongool gedragen, ik heb geschreeuwd, ben 76673234534 keer gevallen en ben op zijn schoot gaan zitten, hij heeft me telkens weggeduwd. Na een uur werd hij het helemaal zat en heeft hij zijn vrienden gewoon met mij achtergelaten. In het ziekenhuis heb ik moeten uitleggen waarom alles gebeurd is en moest ik vertellen dat hij erbij was. Toen hij erachter kwam dat ik zijn naam heb genoemd is hij helemaal uit zn dak gegaan tegen mij. De dag erna heb ik op ping mijn excuses aangeboden maar hij zei dat hij er genoeg van had, dat hij me niet meer kent. Hij heeft me toen verwijderd van ping. Dagen heb ik gehuild, en heb letterlijk alles gedaan om het goed te maken, al mijn kennissen en vrienden die hem kennen heb ik op hem afgestuurd om het goed te maken, ook daar is hij helemaaaal kwaad over geworden. Daarna heb ik het laten rusten. Maar vanbinnen ben ik er helemaal niet klaar mee, in tegenstelling tot hem. Ik zie hem nog af en toe en dan stort ik helemaal in, omdat hij doet alsof hij me nooit heeft gekend. We hebben zoveel herinneringen en ik heb zo met hem kunnen lachen dat ik hem niet kan vergeten, ik ken helemaal niemand zoals hem. Ik heb een obsessie voor hem gekregen, het is nu bijna 5 maanden geleden dat we ruzie kregen en ik heb het vorige maand nog 1 keer geprobeerd goed te maken via whatsapp, dat heeft hij afgeslagen. Ik weet niet wat ik moet doen, ik check minstens 30 keer zijn twitter op een dag, ik sla al zijn foto’s op die ik van hem vind en luister alle liedjes die me aan hem herinneren, ik wil hem niet vergeten en ik huil nog dagelijks om hem. Ik weet niet hoe dit verder moet, ik kan gewoon niet zonder hem en het doet me zo’n pijn dat ik weet dat het hem letterlijk niks kan schelen. Ik ben ook langs zijn huis gegaan en heb daar gewoon voor zijn huis staan huilen, ik kan hier neit meer tegen, hoe kom ik hier overheen…

Kun je het een beetje samenvatten? :stuck_out_tongue: Het is echt een hele lap tekst om door te komen xD

Ik begon hele goede vrienden te worden met een jongen die naast me op school zit, maar ik begon gevoelens te krijgen voor hem steeds meer. Ik wilde hem zo graag dat ik tever ben gegaan op een avond, ik ben helemaal dronken geworden toen hij zou komen en heb onze vriendschap toen verpest. Na 5 maanden kan ik hem nog steeds niet vergeten en ik ben geobesedeerd door hem geworden terwijl hij duidelijk niks meer van me wil en me niet meer kent.

ik voel me gek dat ik het allemaal heb gelezen , maja dat je in het ziekenhuis lag door drank is niet zijn schuld want jij bent zelf gaan drinken

dan waarom lees je -___-

wat ? :S ik mag het toch wel lezen of niet dan wrm maak je anders een topic ik geef alleen me mening dat het jou eigen schuld is dat je in het ziekenhuis lag van je kinderdrank

dubbel

^Ganjagirl heeft een punt.

Maaroke. Sowieso stoppen met zijn foto’s opslaan en zn Twitter stalken. Als ik jou was zou ik hem ook uit jouw leven halen zegmaar. Verwijderen op Twitter, Facebook, zn nummer verwijderen& stoppen met liedjes van “jullie” luisteren. Ik weet dat je dat waarschijnlijk niet gaat doen, maar ik moet zeggen dat het mij toentertijd wel geholpen heeft. Dat je dat doet hoeft trouwens niet te betekenen dat je hem vergeet, maar dat je gewoon nu niet continu weet wat hij aan 't doen is, want daar wordt je denk ik ook niet vrolijker van. En verder gewoon veel leuke dingen doen, afleiding zoeken. Niet proberen je vast te klampen aan hem, want dat wordt het denk ik alleen maar erger. Succes iniedergeval!

jaaa ik weet ik snap, maar is moeilijjk … :frowning_face:

Oke hij heeft opzich wel een punt… Het is jou schuld dat je in het ziekenhuis bent gekomen maar het is ook lullig dat hij zo kwaad word.
Snap dat het moeilijk is als iemand waar je veel herinneringen over hebt uit je leven verdwijnt. Maar zie het positief je bent nog jong en je ontmoet nog talloze mensen waar je herinneringen aan overhoudt. Stop met luisteren naar muziek van hem, foto’s, twitter etc… je doet jezelf alleen maar meer pijn… Sowieso deze jongen is jou niet waard, het is de harde waarheid waar je nu achter moet komen. :slightly_smiling_face:

P.s als je iemand nodig hebt om privé mee te praten over dan ben ik er voor je (A) Heb soort van ervaring met dit probleem.

Misschien moet je eens persoonlijk met hem gaan praten, face to face.

Het klinkt echt inderdaad als uh niet verliefd zijn maar obsessed… is echt niet goed… ik denk dat hij gewoon geschokt is dat je zo reageert en misschien dacht hij niet dat je zo met alcohol omging ofzo.
Ik denk dat het beter is om het zo te laten, en probeer gewoon niet opo internet te kijken hoe moeilijk dat ook is, als ik jou was zou ik dat gedeelte en die herinneringen proberen te vergeten, inclusief hem. Zo kom je verder met jezelf, want het begint bij jezelf. Probeer eerst kleine stapjes daarmee te nemen en dan proberen hem echt te vergeten, tijd helpt je wel trust me.

Oja en je zegt zelf “het is duidelijk dat hij niets meer van me wilt” bouw vanuit dat standpunt gewoon je kracht op ofzo, je weet dat hij niets meer wilt, zoek iets beters !

dank jullie wel : ) xx

Oh jee wat vervelend. Sterkte ermee! Je bent inderdaad een beetje (erg) geobsedeerd, en moet dus stoppen met het stalkerige gedrag. Verwijder hem van alles, op je computer en je mobiel en alles gewoon. Ga meer leuke dingen met vriendinnen doen.
Ik vind trouwens ook wel dat hij zich lullig gedroeg. Ik zou er natuurlijk ook van schrikken als iemand zich zo gedroeg om mij, maar als je echt goede vrienden was hoor je elkaar gewoon te steunen! Of in ieder geval niet zo negeren en lullig doen.
Hij snapt dat niet, en daarom moet jij snappen dat hij je niet waard is en dat jij in de toekomst veel leukere jongens tegen zal komen :wink:

Verwijder alles wat je van hem hebt. Twitter, facebook, msn, ping, zijn nummer etc. Het is moeilijk, maar het helpt. Het is beter zo. Veel sterkte!

het is het uit met me vriendje , en ik mis hem echt heel erg . en dan zie ik allemaal dingen in ze 2 ping naam staan enso , en dan word ik best jaloers …
wat moet ik doen ?

lots of love