Hoe laat je een relatie lang... heel lang duren?

Haai

ik dacht laat ik een topic openen voor de mensen die wille weten hoe je ervoor zorgt dat je relatie lang heel lang duurt
ik zelf heb nu al 1maand een vriend en het is heel serieus,hij zegt dat hij zolang mogelijk met mij wil zijn.
en nu vroeg ik me af hoe je een relatie lang laat duren (als dit al bestaat srry dan,heb al de zoekfunctie gebruikt en vond geen topic hier over)

dus de mensen met ervaring laat het ons weten alle tips zijn welkom ^^

Van elkaar houden werkt volgens mij het beste.

:l

Idd. van elkaar houden. Voor de rest is er niets.

daar zijn geen regels voor… van elkaar houden, eerlijk zijn, met elkaar praten en vertrouwen :slightly_smiling_face:

1 maand en al heel serieus?..
dat is knap

Anyway ik heb al 2 jaar (en bijna 2 maanden) een vriend
en wat het geheim is? ik zou het niet weten
Gewoon ervoor gaan, ik heb er geen tips voor (en die zijn er ook niet)

Je zit natuurlijk met gevoelens voor elkaar, en over hoeverre jullie de toekomst zien

Er helemaal voor gaan.

van elkaar houden is het belangrijkste,dat weet iedereen al ^^
mh ik bedoel zoals vertrouwen,is ook belangrijk in een relatie
je kunt van iemand houden maar dat alleen zorgt niet voor een lange en goede relatie…

:’’’’’’’’’]

@AlreadyTaken
bedankt,we zijn al serieus omdat we elkaar ook niet zo vaak kunnen zien
(komt door de afstand)

Ik zou het niet weten meis
Terwijl ik zelf al een lange relatie heb

denk ook dat je elkaar beste vriend of vriendin moet zijn
dat je om elkaar kan lachen, huilen en alles kan delen
een speciale band

Praten! Praat over je gevoelens, over verwachtingen… Vertrouw elkaar, doe samen veel leuke dingen, maar hou ook tijd over voor jezelf en jouw leven. Je bent samen, maar nog steeds een eigen persoon :slightly_smiling_face: Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen en nog steeds smoorverliefd <3

vertrouwen, van elkaar houden, elkaar in elkaars waarde laten, en met elkaar lachen is ook heel belangrijk :wink:
mijn vriend is egt me maatje :wink:
we zijn bijna 2 en een half jaar samen :wink:(l)

:'3

net als wat iedereen zegt zo heel veel kun je niet doen. van elkaar houden en zeker met zo’n lange afstand is vertrouwen heel belangrijk…
vertrouw op je gevoel en dan komt t wel goed (:

Aha…
Mijn vriend woont 120km van me af, en pas na een half jaar werden we meer serieuser (ja we hadden wel wat natuurlijk maar toen dachten we echt gewoon aan de toekomst)

1 maand…heel serieus…Dat is mijn boekje een recipe for disaster.
Zeker als je jong bent.

Idd
Ik vindt dat heel bijzonder iig (: als ik mijn vriend zie, krijg ik meteen vlinders (net zoals in het begin), en dan glimlacht ie zo lief <3

Veel praten, vertrouwen, tijd vrij maken voor elkaar, en elkaar veel gunnen. Dat is volgens mij de basis van een goede relatie. Mijn vriend en ik zijn morgen 19 maanden samen… niet super lang, maar toch al wel een tijdje.

Omg, het gaat van zelf. Best dom maarja:

• Vrijheid
  • Liefde
  • Veilig voelen
  • Vertrouwen
  • Elkaar prioriteit zijn
  • Toekomst gesprekken
  • etc…