hoe laat je een jongen weet dat je verder wil gaan

heehee…

ik ben al een tijdje met een jongen bezig, en ik vind m echt leuk dus wil wel verder gaan. Maar hoe laat ik dit aan de jongen weten? zonder het te zeggen, want zo ben ik niet haha.

thankyou xx

Knuffel hem, zoen met hem. Duw jezelf tegen hem aan, kus zijn nek, streel zijn armen, zijn rug, zijn buik. Trek zijn shirt uit.

Begin bij het begin, en gewoon doorgaan.

dat heb ik al gedaan, behalve dan ze shirt uit trekken. Maar ik weet dat hij het wel wil, maar denk dat hij niet weet dat ik het wil … terwijl t toch best duidelijk is als ik steeds hem streel en op m ga liggen / zitten enzo … ahha

Ik denk dat je dat wel aanvoelt bij elkaar ?
En anders maak jij gewoon de move, weet je gelijk waar je aan toe bent!

Ja maar ik weet dat hij het wel wit, in een vaag gesprek kwam t daar op neer haha. maar hoe laat ik weten dat ik het ook wil en niet erg vind …

Gewoon langzaamaan je hand in zijn broek? Haha, weet ik veel. De jongens namen bij mij altijd het initiatief, wel zo handig.

Trek zn shirt uit dan. Ik nam bij mijn vriend ook steeds het initiatief, omdat hij niet wist wanneer ik verder wilde.
Gewoon elke keer datgene doen wat je wil doen. Als je toch zeker weet dat hij het wil hoef je ook niet bang te zijn voor een afwijzing.

Toen ik net met mijn vriend ging had ik ook het gevoel dat ik het initiatief moest nemen omdat hij het niet durfde ofzo. Later bleek dat hij gewoon zeker wilde zijn dat ik niet dacht dat hij alleen op seks uit was enzo. Dus hij wilde pas wat doen als ik het ook wilde.
Hoe ik het heb aangepakt is eigenlijk gewoon tijdens het zoenen met mijn hand steeds wat verder naar beneden. Ik streelde zijn lichaam en kwam steeds wat dichter bij zijn broek. Op een gegeven moment gewoon aan de bovenkant van zijn broek gestreeld/net in zijn broek. Toen begreep hij denk ik wel dat ik het ook wilde en ging hij hetzelfde doen. Ik wilde niet degene zijn die als eerste helemaal in zn broek zat, maar als die jongen de hint niet begrijpt kan je dat ook gewoon doen.
Bij mij heeft deze techniek ongeveer 3 afspraakjes geduurd haha. Daarvoor hadden we al veel vaker afgesproken.
Dus ik zou zeggen: gewoon strelen en steeds verder proberen te gaan.

En als je toch al zeker weet dat hij het wilt ga je gewoon gelijk de eerste keer al een stuk zijn broek in, zonder nog zijn piemel an te raken. Dan snapt hij het wel denk ik. En als hij het niet snapt begin jij toch gewoon met hem strelen op zijn piemel?

dankjullie.
ik heb het nu wel duidelijk genoeg gemaakt via whatsapp gesprek volgens mij haha. Nu nog zien hoe het gaat als ik hem zie !

^ Als je het hem al duidelijk hebt gemaakt zal hij misschien ook wel het initiatief nemen nu =)

^^ zo deed ik dat dus ook.
werkt goed!

zachtjes droogneuken als je op hem ligt, met kleren aan, als hij erop reageert (door zwaarder te ademen, te kreunen of door mee te bewegen) weet je dat hij ook wil.

Ik leg altijd gewoon zijn handen op mijn borsten… :stuck_out_tongue: dan gaat het wel vanzelf haha