hoe laat ik het merken?

Er zit een jongen bij mij op school, en die vind ik eigenlijk best leuk. mijn vraag was hoe ik dat kan laten merken want ik kom hem best vaak tegen omdat hij ook op dezelfde afdeling als mij zit. Ook gaat hij in het weekend vaak naar een muziekkroeg toe maar die is 16+. en omdat ik best klein ben kom ik daar niet binnen. ook weet ik niet hoe ik, als ik er op de een of andere manier in kom, er voor moet zorgen dat mn ouders het niet te weten komen.
kan iemand mij helpen hier mee?
xxxxx liefs

praatje met hem maken op school
msn vragen
op msn vragenof die wat leuks te doen heeft

Heb je geen legitimatie dan?
Sorry, beetje offtopic, ik vroeg het me gewoon af.

Je kan toch gewoon je ID laten zien? Of ben je geen 16?

Als je geen zestien bent heeft het ook geen nut om naar die kroeg te gaan dan moet je het op een andere manier proberen… als je het wel bent, waarom zou je er niet binnen kunnen komen? Vraag aan hem of je met hem mee mag daarheen omdat je het nog wel eng vindt ofzo?
En lach wat vaker naar hem als je hem tegenkomt, en voeg hem toe op Hyves? (ook al vind ik dat wat falen, maar dat is persoonlijk :’]) maar is wel een betere manier om met hem in contact te komen.

haha oke, bedankt! nee ik ben nog geen 16 vandaar :p. maar op school is hij altijd wel met 1 of meer vrienden en dan durf ik daar eigenlijk niet zo heen te lopen ofzo…
weten jullie daar een oplossing op? $

Ga gewoon met een vriendin naar hem toe! Jongens vinden het altijd wel interessant als meisjes op hun af stappen

als je hem tegen komt gewoon naar hem lachen, en dan na een tijdje elke keer hai zeggen ofzo, dan merkt hij je vast wel op

misschien kijken waar z’n kluisje zit, dan toevallig er langs lopen, kijken of hij alleen is en een praatje maken?

stuur met valentijn een roos(als dat kan bij jullie op school), of stop een briefje in z’n kluisje als je tenminste weet waar die is.

bedankt voor de tips! xxx

trouwens, nu jullie het over valentijn hebben,
doen jullie ook wat speciaals ofzo?

Nah ik heb half iets met een jongen, maar de ene keer doet hij superlief en leuk, en op school doet hij weer heel kortaf enzo, maar als ik alleen met hem was ging zijn hele attitude weg. Maargoed, ik laat het mooi van hem afhangen. Godtering ik zit hier meer mee dan ik eigenlijk wil :c

dat heb ik dus ook een beetje, heeeel irritant!