Hoe laat ik het hem weten?

Nou, ik heb dus beetje een probleem… ik vind een jongen echt heel leuk enzo, en in het officele ‘vind ie me leuk topic’ hadden ze al geantwoord op mijn berichtje dat hij me ook leuk vind. Maar nu dus, hoe kan ik het hem het beste laten weten enzo, we smsen best veel en zeggen ook gewoon hoi tegen elkaar als we elkaar tegenkomen en daarbij kijkt hij me ook aan enzo, en zijn msn heb ik al alleen hij is nooit zo vaak online. Ik wil best graag met hem, alleen ben beetje te bang om iets te vragen omdat ik al vaak zat ben afgewezen, en ik heb niet zo’n zin om net zo lang te wachten als bij mijn vriendin omdat het 1 jaar heeft geduurt voordat ze iets kregen. hebben jullie tips?

Je moet niet je relatie via msn laten verlopen, dus ik raad je aan om gewoon meer met hem in het echt te gaan praten. want van alleen hoi zeggen leer je mekaar niet kennen …

Ik spreek hem bijna nooit via msn, ik praat soms wel eens met hem in echt maar niet zo heel vaak, en eigenlijk zou ik dat idd moeten doen, maar ik weet eigenlijk nooit iets te zeggen…

Vraag hem wat hij dit weekend zoal gedaan heeft

als je op msn met hem praat kan je ook zo langzaam overgaan op de relatie dingen…
en dan vraag je bijv. gewoon van en hoe gaat het met je liefdesleven? heb je al allemaal sexy bejaarde pedo oma’s achter je aan? :smirk:
hmm nee w8 laat dat van sexy bejaarde pedo oma’s maar weg want daar moet je wel een type voor wezen om dat te zeggen anders word het niks

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen bij mij is het de buurjongen, die ik bijna elke dag tegen kom. En… heb je al met hem gesproken?

hehe ik zou dat best voor elkaar krijgen om zoiets te zeggen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik zit dus eenbeetje met hetzelfde probleem, alleen ik heb hem al eens leuk gevonde haha & toen werd dat toch niks. Maar sinds gister praten we weer een beetje enzo…

vraag anders of hij een keer iets leuks met je wil doen
dan leren jullie elkaar ook beter kennen! =)

begin een gesprek met hem, en ga inderdaad zoals hierboven genoemd “daten”

Inderdaad.
En, wat de onzerkerheid betreft, dat is normaal, vergeet vooral niet (het klinkt cliché, maar het is WEL waar): Niet geschoten is altijd mis :wink: