Hoe laat ik hem merken dat ik hem wel zie zitten?

Heey meiden!

Ik ken nu sinds een aantal weken een heeeeele leuke jongen, en ben echt stapelverliefd op hem geworden. We praten elke dag via what’s app, en hebben nu ook een paar x afgesproken. Maar hoe laat ik hem goed weten dat ik hem leuk vind, zonder het hem echt te vertellen? (Ik heb daar namelijk echt de ballen niet voor…)
Ik heb verder ook echt totaal geen ervaring met jongens, ik weet niet goed hoe ik moet flirten en ik wordt heel erg stil als ik bij hem ben, terwijl ik normaal altijd wel 1 van de drukste ben!

Iemand tips? x

hee,

ik heb hetzelfde als jij nu ook en we weten van elkaar dat we elkaar wel heel leuk vinden. ik heb het een keer gewoon gevraagd, ik zei: ff serieus nu, wat vind je van me?
hij vroeg het ook een keer aan mij en toen wij voor het eerst afspraken was het heel akward enzo maar was dat bij jou ook zo? note me anders even want dan kunnen we verder praten alleen dan prive?

je kunt het ook laten merken door te vragen om af te spreken en als je in de ochtend vraagt zovan hee lekker geslapen een x erachter te zetten (weet niet of je dat al deed).

hopelijk heb je wat aan deze tips en succes xx

Ja een xje zet ik er wel al achter haha! En ik ga je ff noten dan